Thursday, February 4, 2010

We will always love you, John =(

Entri ini sangat pendek..

Still remember our beloved John..??
Click HERE!

Dah lama dia menanggung seksa.. Menahan sakit..

Bawak pergi klinik dua tiga kali pun, tak sihat-sihat jugak..

Ubat pun dah makin banyak kena telan..



And finally....



Dia dah mati..!!!


Dia dah tak lalu nak makan. Jalan pun tak boleh. Kencing berak, semua kat tempat tu je..

Nak kunyah makanan pun dah tak larat..

Kesian kan..??


=(


Tak nak tulis lagi..



3 comments:

dila said...

errkk..
sedih plak..
sob3..
sabar2 cik fiza..nanti kita cari kucing lain ek

AuraFIza said...

dpt kucing lain msti tak same ngn kucing tu kot kan..

Lil'_mya_diaries said...

takziah