Wednesday, October 28, 2009

Adoiiii...

Sakiiiiittt peruuutttt!!! Tolong!!!

Adeii.. Serius.. Memang tengah sakit perut sangat2 ni. Tak taulah kenapa. Nak kata salah makan, tak kot. Sebab daripada pagi tadi memang aku tak makan apa2 pun. Nak makan pagi macam mana kan. Bangun tidur pun matahari dah tercacak atas kepala. Tengok.. Ayat tipu terserlah kan. Huhu.. Okey.. Sambung cerita sakit perut tadi. Tadi masa makan kat Cafe Utama, aku order Meggi goreng dan air milo panas. Sekarang memang elakkan ais 100%.. Minum air panas dan suam je. Lepas makan kat situ la, perut aku jadi sakit gila2.. Sampai sekarang sakit lagi.. DUhhhhh... Minyak Cap Kapak dah setengah botol aku guna. Sapu kat perut. Berangin je perut ni.. Hehehe..

Sekarang ni selalu je kekurangan idea menulis. Kalau dulu, satu hari tu macam nak post 5 entry sekali gus. Tapi sekarang? Dua hari sekali pun belum tentu aku update.. Tapi kira okey lah kan. Tak adalah aku biarkan blog aku ni bersawang-sawang sampai sebulan..

Sejak dua menjak ni, kat sini selalu hujan. Hujan lebat yang amat.. Dan mulalah aku menyanyi2 lagu Hujan. Walaupun hujan, aku terpaksa juga masuk ke dalam kampus untuk selesaikan beberapa urusan. Dah hujan kan, memang basah kuyup. Dah tak cun dah.. Muahahha..

Dalam hujan pun, sempat berposing kat Bangunan Canselori ;)

Then, kami pergi ke Varsity Mall. Kat Varsity Mall tu ada supermarket, kedai buku, foodcourt, gift shop, bank, post office dan kedai-kedai lain lagi. Lama gila tak pergi situ. Kami menghabiskan masa di gift shop.. Tak beli apa-apa pun. Tengok2 je...

Waahhh.. Banyak gila teddy bear!! Aku takde lah fanatik sangat dengan anak-anak patung ni. Tapi kalau dah orang bagi, aku sukeeee je.. Hehehe..

Teddy bear ni mengingatkan aku pada teddy bear yang pernah aku dapat.. Special present from my best friend. Dia bagi sempena pemergian aku ke UUM.. Sayang sangat kat teddy aku tu..

Bantal LOVE UUM.. Cantik kan? Nak??? Kalau nak bagi tau ehh.. Aku belikan ;)

Orait. Settle update blog hari ni. Lepas ni boleh study dengan senang hati. Err.. Study ke?? Study gak kot sikit2.. Hehe..



No comments: