Tuesday, December 21, 2010

Happy Birthday To Me!

20 Disember 2010 - Genaplah 24 tahun aku hidup di dunia ni. Bermacam-macam dugaan dah aku tempuh. I'm matured enough. Dah nak kahwin dah pun. Kalau tak matang lagi, tak tahu la kan nak kata apa. Hoho.

Tak nak cakap banyak. Memang tujuan entri ni ditulis hanya untuk menghargai kawan-kawan yang ingat dan bagi ucapan semalam. Thanks a lot, guys! I love you more lah! Sangat-sangat lah banyak. Kat facebook, of course berjela-jela. Kat handphone lagi.. Seronok sangat!! Setiap kali baca mesti tersengih-sengih. Heeee~

Pada my family, a bunch of thanks! Mak siap belikan kek SECRET RECIPE lagi yaw. Takmo jeles, okeh! Hikhik.. Dah besar-besar kena potong kek, agak segan jugak la kan. Haha..

THANK YOU SO MUCH!!!!





HERE IT IS!!
Cepat meleleh air liur! Hahaha.. Sedap bangat. Terus tak jadi nak berdiet. Aduihhh~



Yummyyyyy!!






Nota kaki : Tahun ni adalah tahun terakhir menyambut hari lahir sebagai seorang 'anak dara'. Lepas ni sambut hari lahir bersama suami terhenta pulak. Auuww.. Macam tak sabar gituh ;P



5 comments:

nabilah_2908 said...

HAPPY BIRTHDAY...!!!! (^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BILA TELEFON BERBUNYI

AuraFIza said...

Thank you ;)

►AdamXis◄ said...

HEPI BESTDAY!!! Semoga panjang umur dan murah rezeki.Amin...(^^,)

Firdaus® said...

wahh..mcm kek secret recipe je~

AuraFIza said...

►AdamXis◄

Aamin.. thank you so much ;))


Firdaus®

Bukan MACAM la.. MEMANG secret recipe pon.. sedaaaapp. heheh..