Friday, June 11, 2010

Yeyey.... Kahwin!!!

Esok bestfriend ku kawin!!!! Aaarghhh.. Dalam geng kitorang, dia la rupanya yang kawin dulu. Ingat lagi masa zaman budak-budak. Tengah syiok borak-borak, tiba-tiba boleh pulak tercakap sesuatu perkataan serentak. Masing-masing cakap "haaa... Kau kawin dulu". Al-kisahnya, orang dolu-dolu cakap, kalau antara kita tercakap benda yang sama dengan serentak, maksudnya salah seorang akan kahwin dulu. Kalau difikirkan balik, memang la salah seorang akan kahwin dulu kan? Jarang kot ada yang kahwin serentak. Hoho.. Masa kecik dulu tak fikir benda tu semua. Dah besar ni baru terfikir. Kuikuikui..

Even sampai sekarang pun, kitorang still akan cakap benda yang sama kalau tercakap serentak. Tapi ada bezanya sikit la.. Dulu mesti akan cakap kawan kita tu yang kawin dulu. Tapi sekarang, "haaa.. Aku kahwin dulu eh!!" Member lagi sorang pulak cakap, "ehh.. Apa pulak?? Aku kahwin dulu laaa..". Adehhh.. Dah berebut pulak dah!!



Err.. Kenapa ni cerita pasal kahwin-kahwin? Aishoooo...



Okey okey. Mau buat ucapan sikit. Mana la tau pengantin baru tu terbaca belog kesayangan aku ni kan.. Dengar ye wahai sahabatku (bestfren ku tu mempunyai persepsi yang berbeza terhadap maksud sahabat dan kawan. Sahabat itu adalah kawan yang betul-betul kawan sampai bila-bila. Dan kawan itu member-member biasa. Itu katanya. Jadi, dia selalu menganggap aku ni sahabatnya. Ouhh.. Terharu sungguh!)



To : Hasnizam dan Salina

SELAMAT PENGANTIN BARU!!
Kita doakan semoga rumahtangga yang dibina pada 5 Jun 2010 (hari diorang dinikahkan) akan berkekalan sampai akhir hayat. Tabahkan hati dengan apa jua dugaan yang datang. Jangan sampai terkucil ye. Kita nak Zam dan Lina bahagia sampai bila-bila. Dah kahwin ni, bagi gemuk sikit tau. Hehehe.. Harapkan persahabatan kita ni berpanjangan walaupun korang dah bergelar suami ister, okey. Doakan turn kita pulak lepas ni tau. Hehe.. I love both of you!!! Mmmuaaahh.. (Wahhh.. Suka suki cium laki bini orang!!)




p/s : Tadi berangan aku dan Inchik Tunang duduk atas pelamin, sambil dikipas-kipas oleh pengapit. Kiri kanan penuh orang ambil gambar. Uihhh.. Tiba-tiba rasa vervous pulak.. Dup dap dup dap ;P



6 comments:

suhaisweet said...

u got nice n3..peep my latest here Check it Out!

Kaito said...

congrat kat kawan ko....ko bile lagi? huhu

Mesintaip: said...

Kalau dah ada calon jodoh tu, usahlah dilengah-lengahkan. Kelak apabila dah kahwin, "Eh, seronoknya. Nyesal pulak tak nak kawin awal-awal dulu..."

AuraFIza said...

suhaisweet

Sweet entry? Actually, 'pengantin baru' make the entry more sweet..hehe

AuraFIza said...

Kaito

Aku? InsyaAllah.. Coming soon... hehe..

AuraFIza said...

Mesintaip:

yeahh.. Betul betul betul ;)