Friday, February 26, 2010

Sekadar Menghapdate!

Lately, memang terasa sangat panas. Dah mandi pun rasa panas. Malam-malam.. Nak tidur pasang aircond pun panas jugak.. Banyak sangat lemak kot ATAU banyak sangat dosa?? Ye.. Mungkin!

Sebenarnya tak tau hari ni nak update apa. Panas-panas macam ni rasa memang tak nak duduk lama-lama depan lappy ni. Jangan tanya kenapa. Sebab aku pun tak tau kenapa.. Hakhak..

Esok... Aku akan memenuhkan perutku yang dah sedia buncit ni dengan nasi minyak. Ramai betul member-member kawin esok. Ada 5 rumah kena pergi! Nak pakai baju apa ek? Haihh.. Panas-panas macam ni rasa macam tak nak pakai baju apa-apa. Nak berlengging je. Boleh?? Haha..


* Berlengging = ala-ala bogel! ;)


Rasanya cukup dah kot setakat update benda-benda macam ni je. Janji update. Tak gitu, Cik Kiah?? (Err.. Cik Kiah nama bakal mak mertua aku.. Hoho.. Ampunnnn!). Okey okey. Enough is enough. Maaf ye korang terpaksa membaca entry yang merapu kerapu ni.. Chow!




p/s : Selamat Menyambut Maulidur Rasul. Bersama-samalah kita berselawat sebanyak mungkin. Semoga kita semua tidak termasuk dalam golongan orang yang lalai dan rugi. Salam ukhwah daripada Norhafiza Ayob dan Mohd Hafizzu ;)



4 comments:

kenwooi said...

ala-ala bogel? lol.. =P

kenwooi.com

dizzydude said...

fuyyoo!!

AuraFIza said...

haha..betul lah!

AuraFIza said...

dizzydude

err..ape yg fuyyoo? nape nape??
huhu..