Sunday, February 28, 2010

Sabtu dan Ahad

Semalam dan hari ni sangat letih.. Pergi rumah kenduri sampai 3-4 buah rumah sehari. Perut dah kembung dengan nasi minyak. Letih memang letih. Tapi seronok!

Sebenarnya dok fikir dari tadi nak upload gambar ke tak. Malas weyh! Huhu.. But finally, aku terpaksa rajin-rajinkan diri jugak untuk upload. Lagi senang rasanya. Tak payah nak menaip panjang lebar..

Ini majlis pertunangan kawan aku. Norasfaizah. She looks like very pretty! Tapi agak berisi daripada dulu. Biasalah tu kan.. Dulu masa zaman muda remaja, slim aje. Tapi dah agak dewasa sikit, mulalah badan naik sikit-sikit. Err.. Entah apa-apa je la aku ni sibuk cakap pasal badan orang kan? Haihh..

Tumpang menyibuk pulak! Tak cukup-cukup bergambar masa tunang hari tu. Nak jugak bergambar kat pelamin tunang orang. Haha..

Let me introduce, my best best best friend I ever had.. Nursalina! Dia dah tunang, okeh! Jangan memandai nak mengurat. Hehe.. Dah nak kahwin dah pun bulan Jun akan datang.

Rasanya gambar lain dah takde kot. Ada memang ada. Tapi tak payah la upload. Nak upload gambar masa main bowling pulak. Dah berpanas-panasan di siang hari kat rumah kenduri, malamnya tu kitorang pergi main bowling. Ramai juga team bowling kitorang. Ada lebih kurang 12 orang. Best wooo..

Ini adalah sebahagian daripada team bowling kitorang..

Tunang aku main. Terer ke? Heh.. Hanya kitorang je yang tau. hakhak..

Ni member aku, Yan. Dia lah juara. KONONNYA! Padahal kebetulan je tu.. Huhu..


Ehh.. Rasanya terpaksa stop dulu la. Sebab rasa macam nak tengok Raja Lawak pulak. Dah start dah tu.. Jom tengok jom!



No comments: