Thursday, February 18, 2010

Life is NOT easy!

20 Disember 2009 - Genap umurku 23 tahun. I just realized that I'm not childish anymore! Oh.. Baru sedar rupanya. Masa umur aku 23 tahun ni la, aku rasa macam-macam dugaan datang. This time was really tough for me. I need to face all the big big big problems. And this time, I know I need to be more matured.



zwani.com myspace graphic comments


Life is a journey which paths we take, what we look back on, and what we look forward to. All those things are depends on us. We determine our destination, what kind of road we will take to get there and how happy we are when we get there..




Semalam, aku menangis sepanjang hari. Memikirkan masa depan aku yang macam gelap gelita je. Haihh.. Sometimes I terfikir jugak tau yang I have take the wrong step and I have made wrong decision that impact my life now. Serius la weyh.. Aku memang rasa down gila-gila ni. Aku sakit kepala memikirkan benda ni semua. Kenapa hidup aku tak seindah yang aku impikan..



Wonder how's my life in future would be?



3 comments:

zaradgreat said...

hepi belated besday!
may Allah bless u!
=D

Tuhan beri dugaan untuk orang yang mampu menanggungnya,,
when u young, everything feel like the end of the world.
but its not..
this is just the beginning..

go go!

-tumpang lalu-

AuraFIza said...

I like your words..

I try to build up my spirit. And I try to move on..

btw, thanks for dropping by ;)

Heri said...

mungkin awak dah selalu dengar..

hidup umpama roda, kdg2 kita kat bawah.kdg2 kita kat atas.kita takkan selamanya kat bawah atau kat atas..

jadi, kita kena la beringat2 selalu..