Thursday, February 11, 2010

Lagu tema bulan ini

Ecehhh.. Tajuk kemain lagi!

Kalau korang nak tau, aku memang akan ada lagu tema aku sendiri setiap bulan. Tapi tak tentu jugak. Kadang-kadang dalam sebulan ada sampai tiga lagu tema! Tamak betul! Lagu tema aku biasanya akan ikut situasi semasa yang aku hadapi dan emosi aku waktu tu.

Jadi, dengan ini, saya mempersembahkan lagu tema saya pada bulan ini. (Tiba-tiba pulak jadi sopan guna perkataan 'saya')..



THREE


TWO


ONE



ACTIOOOONNNNNN!!!





(Nyanyi la babe!)

Malam masih muda
Ikutkan rentaknya
Menari cha cha cha
Hilangkan duka lara
Masa bergembira
Hiburkanlah hati yang luka

Papa asal bergaya
Lupakan sengketa
Hidup mesti gembira
Jangan rosakkan jiwa
Usahlah kau lupa
Masa depan disana bahagia

Hidup ini penuh erti
Buat kita berdua
Lupakanlah segala – gala sengketa
Janganlah dikenang kita bangkit semula
Agar kau dan aku hidup dengan bahagia
Inilah kehidupan. pancaroba.

Baik berpada pada
Jahat jangan sekali
Masih ada yang nanti
Untuk jadi pengganti
Mari kita berlari
Berlari ke destinasi yang baru



Tau tak kenapa lagu ni jadi pilihan? Pertama, sebab aku suka rentaknya. Kedua, sebab liriknya macam kena dengan keadaan aku sekarang. Ketiga, sebab Grey Sky Morning nyanyi sempoi gila! Buat aku rasa macam nak sempoi-sempoi jugak.

Lagu ni dah pun jadi caller ringtone aku sekarang. Tak percaya, call lah sekarang. Ngeee~




6 comments:

MeeMee said...

ini lagu feveret i jugak!!!

atreyu strange said...

Lagu diorang mmg sempoi. Sgt rilek ah dgr.

::Nur Fazlyna Marlyssa:: said...

hahahha..mcm kelakar ckit

AuraFIza said...

MeeMee

hehe..kita suke lagu yg same ;)

AuraFIza said...

atreyu strange

yup..btol btol! i likeeee~

AuraFIza said...

::Nur Fazlyna Marlyssa::

Macam kelakar sikit? Err.. Kelakar tang mane tu yek?

huhu..