Wednesday, February 10, 2010

Jiwa Kacau

Kadang-kadang aku terfikir. Kenapa hidup aku tak seindah yang aku impikan?

Aku rewind balik apa yang dah aku lalui. Dan baru aku perasan something. Apa yang aku impikan dalam hidup aku, selalu tak dapat. Tapi, apa yang aku tak terfikir akan dapat dalam hidup aku, itulah yang aku dapat sekarang..

Aku sedang menghadapi saat-saat yang paling sukar dalam hidup aku..

No one knows how I feel. Nak luah dalam blog, rasa macam terbuka sangat pulak. Nanti kang ada aje lah mulut yang cakap aku minta simpati..

Aku nak dua benda dalam hidup aku. Tapi dua-dua aku tak dapat! Memang takkan dapat sampai bila-bila. The things already gone!! Uhh.. Aku menyesal! Sumpah, aku menyesal!!

Rasa macam masa depan aku gelap. Tak nampak apa-apa gambaran pun. Samar-samar..

Sampai bila agaknya semua ni akan menghantui emosi aku??

Ya Allah.. Kuatkanlah iman aku. Kuatkanlah semangat aku..

"Fiza.. Be strong, okey!"



10 comments:

kenwooi said...

hey yeah be strong.. things will turn out well =)

kenwooi.com

Dylan Phuah said...
This comment has been removed by the author.
AuraFIza said...

hopefully ;)

Dylan Phuah said...

cheer up! life will be better soon :)

Comic Studios

AuraFIza said...

thank you.. I hope so..

Lil'_mya_diaries said...
This comment has been removed by the author.
Lil'_mya_diaries said...

Dear...all of those things which happened to us has been destined by HIM........HE knows the best for us, and maybe HE doesn't want to us to forget HIM...that's why we has been tested, and we will remind HIM...right?...

ika said...

tak semua yg kite impikan baik untuk kita.kadang2,ape yg kita tak suke lah sbenanye terbaik utk kita.Allah create somethng for some reason.so,lebih baik mencari kebaikan disebalik tu drpd keburukannye..

AuraFIza said...

Lil'_mya_diaries

yeah.. totally agree!Mungkin aku ni dah lalai sgt kot.Sbb tu DIA nak bagi sedar sikit..

AuraFIza said...

ika

Wuuu.. Rasa hidup ni kosong dan tak bermakna. Banyak sangat masalah yang menggugat jiwa raga..huhu