Tuesday, February 23, 2010

Aku Dah Ketagih!

Omaigod!! Kenapa benda tu sedap sangat?? Tolonglah jauhkan benda tu dari aku. Aku dah tak dapat lagi menahan gian..



I WANT IT..!!!





I WANT IT..!!!








Packingnya je dah cukup membuatkan aku terliur. Sampai termimpi-mimpi kot nakkan Kinder Bueno ni. Kenapalah kau sedap sangat??


See...!!!! Macam mana nak tahan kalau macam ni punya sedap! Adoihh.. Jauhkan la benda ni dari aku. Shoohh shoohhhh...


Dah beberapa hari, aku WAJIB makan Kinder Bueno ni. Bila tak makan sehari, rasa macam tak sedap je air liur ni nak telan. Ini ke namanya ketagih?? Oh.. Seksanya!!

Kalau nak bagi present, tak payah susah-susah bagi coklat mahal-mahal ye. Bagi yang ini pun dah okey sangat-sangat.. Ceh.. Bercakap macam ada orang nak bagi hadiah je kan. (sebenarnya mengharap...)


Korang try la makan. Baru korang tau macam mana aku rasa. Ngehngehngeh ;P



18 comments:

Melz said...

slurrpppppppp .. u ketagih .buat i ketagih pula!!

AuraFIza said...

confirm ketagih!!

err..bkn salah i..
huhuh..

gelarezz said...

aku ketagih chocolate Twix!!
huhuhu

Amir said...

sure 100% ni...
KETAGIH!!
he3...

AuraFIza said...

gelarezz

chocolate twix?? alaa..pnah dengar, tapi tak pernah rasa lg laa.. sedap gak ehh??

ZE said...

nak sikit..=)

AuraFIza said...

Amir

tau takpe..mmg CONFIRM ketagih punyeee..hehe

sayaBerd said...

haha.
same2.
tp yg coklat tu xbest sgt.

ekeke

AuraFIza said...

ZE

Nak sikit? Mane bole! Nanti tak cukup..muehehehe..

gelarezz said...

sedap woo..dia bentuk jejari jugak..
dlm packaging warna gold..
choclate+caramel+biscuit..
fuhhhh..

AuraFIza said...

sayaBerd

coklat mane tak best? Kinder Bueno??

Isk.. Sedap laaa!!!

(marah plak org cakap tak sedap)

hahaha..

eqbalzack said...

adeii...mmg tak tahan!

AuraFIza said...

gelarezz

Haaa.. Rasa cam penah makan gak. Tapi lupa la nama die. Twix ke?? Dia mcm liat2 sket eh? Cam cloud 9 tu kn??

(sekali salah coklat..)

gelarezz said...

yea betulll..
hehe

AuraFIza said...

eqbalzack

Tak tahan kan? Cepat pergi 7e.. kat sana ada jual..haha..

AuraFIza said...

gelarezz

Yeaahhh.. Terer!!!
Meh banje Kinder Bueno satu!
hoho..

kenwooi said...

i like kinder bueno milkshake! =)

kenwooi.com

AuraFIza said...

kenwooi

That's the new one rite.. yeah.. i like it toooooo!!