Sunday, January 31, 2010

You're MINE ;)

30 Januari 2010

Alhamdulillah.. Setelah lama aku menghitung hari, akhirnya semalam semuanya dah selamat. Fuhh.. Lega!





PENGUMUMAN!! PENGUMUMAN!!





Dengan ini diumumkan.. Saya, NORHAFIZA BT AYOB telah menjadi tunang kepada MOHD HAFIZZU BIN MOHAMED NASIR..

Fiza and Fizu.. Mantop la tu.. Haha..

Woaahh.. Baru tunang dah kecoh satu dunia! Ngeee~

Hey guys.. Pray for our happiness, okey..

Dah tentu dan pasti sepasti pastinya aku mengharapkan yang terbaik untuk hubungan kami ni. Bak kata orang, dugaan bertunang ni lain macam sikit. Tahan tak tahan je la.. Hope our relationship akan kekal selama-lamanya.. Doa yang terbaik je..

Perasaan?? Sangat sangat saaaaaangat happy!! Syukur Alhamdulillah..



Dah lama tak mengupdate, rasa macam malas pulak nak update. Aishhoooo.. Pemalas!!



Gambar akan diupload kemudian..




*sengih memanjang*



9 comments:

nursarah said...

tahniah, bile nak jemput makan nasik minyak plak?

AuraFIza said...

erm..bile ek?
nnt smp masa, cnfirm jemput..
hehe..

Lil'_mya_diaries said...

~~aku nak gambar cepat!!!~~

fairul afif said...

tahniah2...kawin jngn tak ajak...

Fina said...

Happy for u! tahniah :)

AuraFIza said...

Lil'_mya_diaries

baik boss! dah dapat sume gmba, aku upload serta-merta ;)

AuraFIza said...

fairul afif

kwin cnfirm ajak pny! tuntut kad kawin ehh nnt.hehe..

AuraFIza said...

Fina

tenkiu dear ;)

Aujinz said...

Fiza dan fizu...

I like...ahaks..♥