Tuesday, December 29, 2009

Sekali imbas

Hidup aku tak lagi bosan sekarang. Tapi kadang-kadang ada jugak rasa macam stress lain macam bila memikirkan hal-hal yang bermasalah. Dah jadi lumrah hidup.. Setiap manusia memang akan sentiasa diuji. Makin banyak kita diuji, bermakna Allah semakin sayang kat kita.. Jadi, pada sesiapa yang tengah ada masalah tu, janganlah buat benda-benda bodoh.. Banyak-banyak berdoa. Mintak tolong pada Allah selalu.. Allah is always beside us.. Allah help us. So, don't be worry, okey..

Petang tadi sama macam petang semalam. Aku, Fizzu (Inchik Boyfriend tercayang) telah membawa Mr. Batman terbang tinggi. Kali ni lagi tinggi dari petang semalam. Sebab kitorang dah beli benang baru. So, makin panjang benang, makin tinggi la dia terbang. Sampai nampak kicik jeee.. Seronok sangat! Tapi tiba masa nak menggulung balik benang tu.. Aduh!! Sakit tangan cheq oii.. Hari ni takde gambar. Sebab terlalu asyik tengok Mr. Batman tu jadik makin kecil kat awan.. Yang paling kelakar sekali, ada seorang apek ni cakap, "Aiyooo.. Ini macam dah boleh jumpa Tuhan.." Kih kih kih.. Kitorang bantai gelak jee..

Esok aku akan mengikuti trip family Fizzu pergi ke Seremban. Ada sepupu dia kahwin. Lama juga aku kat sana. Esok pergi.. Hari Ahad baru balik. Pehhh.. Malu gak ni. Ahh.. Biarlah. Janji ROCK.. Haha. Tiba-tiba... Mungkin sepanjang aku kat sana, tak berkesempatan lah kot nak meng-update blog. Al-maklumlah.. Busy tolong-menolong. Huhu. Kalau ada kesempatan, aku akan cuba jugak curi-curi masa untuk update..

Empat hari lepas, aku dapat satu surat dari Pos Laju. Suruh aku ambil surat berdaftar kat sana. Tapi sampai sekarang aku tak pergi ambil lagi. Suspen jugak. Surat apa ek agaknya? Surat daripada universiti ke? Adeiii.. Ngeri betul laah! Esok kot baru nak ambil. Tengok lah macam mana nanti..

Sekarang ni asyik tengiang-ngiang je lagu BRAINSTEWZ - Twinkle Away. Best pulak. Korang dah dengar?? Pergi cari cepat. Confirm tak menyesal!

Hurmm.. Takde idea lagi nak tulis apa. Menulis ni pun apa yang terlintas kat dalam kepala je. Nanti-nantilah update lagi ye..

I LOVE YOU ;)
- My blog readers -



4 comments:

Fina Sophie said...

i love you too :*) haha

AuraFIza said...

I love you more ;)

ika said...

wei..ntah2 surat post laju ikah..

AuraFIza said...

asal lak ikah pny?
nama kakya la..