Monday, January 4, 2010

Coming back!

Pehh.. dah banyak hari tak update. Seperti yang aku dah bagi tahu, aku pergi Seremban. Then, sempat pergi Subang, Pantai Remis dan Kajang. Haihh.. It is too much story. Nak cerita pun sampai tak tau nak mula dari mana..

Rasanya belum terlambat lagi kot nak wish HAPPY NEW YEAR pada semua. Dah set azam baru? Semoga tahun ini mendatangkan lebih kebaikan dari tahun-tahun sebelum ni..

Okey.. Nak start cerita dah ni..

Hari Rabu lepas, aku gerak pergi Seremban. Then bermalam kat rumah Achik. Achik ni makcik kepada si Fizu. Kitorang pergi sana pun sebab anak Achik ni kahwin. Esoknya, bertungkus-lumus la aku menolong apa yang patut. Al-maklumlah, dah la pertama kali pergi rumah orang tu, kena la tunjuk rajin sikit kan.. Lagi pun aku tahu orang perhatikan je.. Biasalah tu kot.. Petang tu, kitorang gerak pergi Pantai Remis. Nak celebrate New Year. Buat BBQ kat tepi pantai. Best gile! Makanan banyak sangat-sangat. Sampai dah tak terlarat nak makan. Ada pari, ayam, daging, lala, kerang, udang, sotong, garlic bread dan salad.. Gambar tak dapat lagi la. Dah dapat nanti, confirm aku upload sakan.. Tungguuuuuuu!

Pagi tu, kitorang gerak balik Seremban. Sebab Sheera (pengantin) nikah pagi tu. Tapi bila dah sampai Seremban, majlis nikah tengah berlangsung. Malas nak pening-pening kepala, aku dengan Fizu pergi ronda-ronda Bandar Seremban. Hoho.. Seronok! Aku belikan birthday present untuk dia. 31hb Disember hari tu birthday dia. Happy Birthday, dear!! Then, petang tu baru balik rumah Achik semula.. Malam tu, bersiap-siap pulak untuk majlis resepsi kat dewan. Berkonvoi la kitorang pergi ke sana. Memang meletop!! Masa tengah-tengah majlis, boleh pulak aku terasa nak kahwin sangat-sangat. Terus je aku merengek kat Fizu. Dia pun apa lagi.. Pergi bagi tau mak dia. Pehhh.. Menyirap darah aku. Malu beb!! Okey okey.. Gambar yang ini pun akan diupload kemudian. Gambar tak sampai kat tangan aku lagi..

Hari Sabtu, aku pergi Alamanda. Shopping? Oh.. tidak! Pergi teman bakal mak mertua beli cincin merisik untuk adik Fizu. Ish.. Korang mesti tak paham aku tulis apa kan? Ahh.. Lantaklah. Korang tak payah susah-susah baca. Huhu.. Lepas beli cincin tu je, kitorang terus pergi rumah sepupu Fizu kat Kajang. Tapi, aku dengan Fizu merayap lagi kat tempat lain. Yang ni baru shopping. Best! Malam tu, baru bertolak balik ke rumah Achik..

Semalam, berkonvoi pulak ke rumah pengantin lelaki. Rumah dia dekat-dekat je dengan rumah Achik. Lepas habis makan-makan, kitorang terus balik Segamat. Malam tu, aku tidur awal. Letih sangat rasanya..

Habis dah cerita. Semua gambar akan diupload kemudian..



6 comments:

Anonymous said...

amboi terus merengek tu...
hihihi cepat upload nak tengok pic

AuraFIza said...

gatal miang mmg camtu..
hoho..

ok2..pic lepas ni bru upload k..

fq said...

cept2 upload...

AuraFIza said...

worait bebeh ;P

DeAnAiNi said...

hepinye kawan ak nih...
bagus la beb...
i'm happy 4 ya..ehehe

5h3r4 said...

uishhh... meletop ke?? haha...

anyway thanx 4 giving ur hands dan tulang 4 kerat on my BIG day. da smpi umah org biase la tlg2 + ragging2 kompem ade.

and thanx 4 the henna dat u made on my foot.

lepas ni kasik kecoh umah cikgu ayob plak. hehehe...