Friday, November 13, 2009

pictures tell everything

Omaigod!!! Meja siapa ni?? Is it mine?? Yeah.. It's mine ;P
Di meja inilah aku selalu menghabiskan masa. Menghadap laptop, study, layan blues, makan.. Tapi kenapalah bersepah sangat? Nampak macam 'meja tinggal' kan? Huh.. Tak taulah apa nak jadi dengan si FIza ni. Kepala serabut, meja pun nak serabut gak. Haihhh..

Lepas ni, aku janji aku kemas semuanya. Yup.. Promise! Hehe..

Lepas serabut tengok meja sendiri, aku pun pergilah ambil ketenangan di luar (Heh.. Tenanglah sangat!). Gambar ini adalah pemandangan pada jam 6.54 pm.. Suka tengok gambar ni sebab ada bulan.. "Oh bulan.. Can you feel what I am feeling right now?"

Ek eleh.. Sama je dengan gambar tadi kan? Haaa.. You are totally wrong!! Nampak je sama tapi tak serupa pun. Ada beza ke? Apa lagi... Korang cari je lah apa bezanya. Cari sebanyak mungkin perbezaan yang anda dapat. Chewaahhh.. Anggaplah ini macam pertandingan 'sama tapi tak serupa' yang selalu ada kat surat khabar tu.. Siapa dapat paling banyak perbezaan, aku bagi hadiah..

I got this by email from her. Received it a long time ago, but now baru terfikir nak publish kat sini. Kata-kata semangat untuk aku, dan mungkin untuk korang juga..

I have a news to share with.. Tapi cerita yang ini tak ada gambar. Kalau dapat gambar, aku akan tunjuk.. Semalam hujan lebat..

Err.. My mom telefon laa.. WAIT!
.
.
.
.
.
.


Nampak gaya macam lama je kitorang bergayut ni..

Will be continue...



5 comments:

Anonymous said...

pictures tell everything?
yerp..clearly show yg u ngah serabut..hehe..
lek2..snyum manyak2 eyh..

Hanisham Ab Halim said...

Salam Fiza,
Memang nampak sgt tengah serabut. Jangan serabut2 tau....

AuraFIza said...

huhu..
serabut gile la..
tp skang ni da cam ok sket laa ;)

Budak Kuning said...

Pic meja tu taklah seserabut pic pokok yg satu lagi tu sbb pic meja tu ade satu n pic pokok ade dua pastu kene cari lak perbezaan adeihhh..yg takde beza pokok tu lh nampaknye ha3x

AuraFIza said...

wahaha..
gud opinion..
kirenya org tak la serabut sgt kn..

hehe..besh2..