Friday, October 2, 2009

Inikah yang ku terima???

Selepas aku menghebahkan berita malang aku tu DI SINI, aku telah mendapat baaaanyak respon daripada kawan-kawan. Tidak ku sangka rupa-rupanya mereka mengikuti perkembangan blog aku ni.. Muehehe.. Thank you.. Thank you.. (eceh.. Terharu la konon!).. Ada juga yang membaca blog aku through facebook. Tak kisahlah tu kan..

Okey.. Tak nak membebel2 sangat hari ni. Sebab dalam keadaan lapar, tak boleh banyak berkata-kata. Maka, korang dah dapat dua point di sini. "Fiza sedang lapar" dan "Fiza tak nak membebel" ;) Ada yang me'respon'kan dirinya melalui SMS. Ada juga yang terus call, komen di facebook dan YM. Yang paling memalukan bila mereka terus memberikan respon di saat kami bertentangan mata (face to face). Malu gilak!! Ni haa antara respon-respon yang aku dapat..

FACEBOOK :

Rahayudeanaini Rahmat :
lor awat jd gtu...
ish ko ni...

Khairul Shahrin :
tukar pakai selipar japan lak pasni..

Nurul Salizawatee Mahpar :
cian la anak murid sy ni...nk present punyer pasal...ceceh...do you think if we dont have the pre-presentation, it will be smooth like it was?.... ;D
(Ini lecturer aku tau.. Aku maaaaaaluuuu sangat2 sebab dia tahu..Huhu)

Jay Damien :
ehehe... camne leh jatuh tadi??
dah jatuh mesti la sakit kan... hurmmm... tapi ade jugak org yg jatuh tapi dier hepi... ape bender jawapannyer???
(Ewaahh.. Siap bermain teka-teki, teka-tekok lagi.. Jawapannya jatuh CINTA. kan kan kan??)

Faiza Asmon :
ko dh npe???ciannye kwn aku nie...

Aisha Humaira :
jtuh kt ner? cne leh jtuh.. cedera x?

Zaidah Zakaria :
huhuhu sian org tu bergaya ngan kasut tiggi huhuhu..
(huwaaaaaaaa... Kejam kamu Berd!!!)

YAHOO MESSENGER :

Saya Nakal :
Lorr..jtuh ktne?sakit ea?

Dina_311 :
Oit..jatuh??hahahahha..
(Gelakkan?? Wat da... Sakit, Okey! Wuuu.. menci2!!)

Nita Lavender :
Akak jatuh?cmane plak leh jtuh?tu laa..berangan je!!
(Aik.. marah pulak dia)

CHOR MIKE :
r u ok? jtuh ktne? truk tak?

FACE TO FACE :

Anas Syazwani :
Ehh..akak jtuh ke?Hahahaha..

Akilah :
Aku dengar cite ade org tu jatuh. Hahaha.. Ko ni mcm2 laa..
(tidak ku pinta jadi begini.. Uhuk2)

Wan Suraya :
Wei..cmane ko boleh jatuh ni?dlm longkang ke?
(Adeii..dlm longkang tu cam da kritikal sgt la..)

Fahmi :
jtuh? Wahahahaha.. Aku bayangkan jap...
(Gelaklah.. Takpe. Aku redha..)



Itulah antara reaksi kawan-kawanku. Kebanyakan yang mengutuk aku depan-depan tu memang la ketawa tak hengat dunia! Geram aku.. Nanti korang kena, tahulah. Bukan nak doakan. Tapi nak ingatkan je.. Muahahahahaha.. Dah laa.. Lepas ni aku tak nak sesiapa pun sebut pasal jatuh depan aku.. NO NO NO!!! Tutup cerita, okey.. Yang lepas tu biar lepas. Kita mulakan hidup baru.. Hahaha. Tiba-tiba pulak kan..

Tangan dah tak sakit lagi. Tapi lutut masih lebam. dan kaki juga masih terasa sakit.. Meh tolong urut mehh ;P



No comments: