Saturday, October 24, 2009

I'm not single..

Tajuk post kali ni tak leh blahh.. Tak ada kena mengena pun dengan entri ni. Saje je buat tajuk macam tu. Hehehe..

Err.. Wait a minute. I'M NOT SINGLE.. am i??? *smile* (buat muka gedik2 sikit.. Hahaha)

Tak tahulah nak update apa hari ni.. Macam bosan kot. Haihh.. Ni pun tak mandi lagi. Tau sekarang dah pukul berapa? 11.56 malam.. Tak mandi lagi!! Okey.. Perangai I memang teruk lately.. Admit it..

Haaa.. Before terlupa. I have something to announce.. Mulai dari hari ni dan selama-lamanya (maybe..), I have stopped publish any entry from this blog through facebook.. Why? Because I need to satisfied many people. Too many people.. Haihh.. Panjang la ceritanya. But, the point is kawan-kawan facebook memang dah takkan nampak new entry kat sana, i mean kat facebook.. Harap maklum...

Sejak akhir2 ni, aku rasa dah tak ada privacy untuk menulis di blog sendiri. Dah tak macam dulu.. Aku dah tak boleh menulis apa yang aku fikirkan, even luahan hati aku sendiri. Banyak benda yang terbatas.. Macam tak best la.. I just planned to make my blog private. Macam Fina pernah buat dulu. Maybe this is the one and only choice that I have.. But, I didn't confirm it yet. Masih dalam pertimbangan.. Bukannya apa.. Daripada mula aku menulis blog, aku rasa lega dapat meluahkan semuanya di sini. Tapi sekarang...?? Hurm.. Okey2. Aku tak salahkan diorang pun. Diorang ada hak membaca. Lagipun dah memang aku publish kat sini untuk bacaan umum. Betul kan? Haishh.. Aku ni je yang bengap sangat.. Adeii.. Sorry guys for this stupid things..

Kepada sesiapa yang pernah terasa hati dengan hasil tulisan aku kat sini, tolong maafkan! Mintak ampun sangat2. Tak berniat langsung nak buat korang terasa. Aku tulis apa yang aku fikirkan.. I have mentioned for many times.. Isk.. Tak tahulah nak cakap macam mana. I'm sooooo sorry.. I really mean it..

Masih dalam mood BORING....

Eh.. Jom YM. Kita berkenalan ehh.. add aku :

anarchist2024@yahoo.com



No comments: