Wednesday, June 24, 2009

Tag from Adda

Aku di'tag' lagi!! i've been tagged by ADDA.tapi tag kali ini amat menarik.i likeee..okey.jom tengok sama-sama.

but....

before that, jangan ketawa, ok?? promise me!!

3 CANDID PICTURES
Nama pun 'candid pictures'.mestilah gambarnya yang seperti sengal-sengal belaka.tapi setelah ditapis, hanya gambar-gambar yang tak berapa sengal je diletakkan di sini.malu la nak letak gambar yang muka senget-senget tu ;)

Gambar ini diambil oleh Wanchu semasa berada di tepi laut (Langkawi).aku tengah makan goreng pisang sambil telefon.tudung serabai.'spec' pun nampak macam nak terjatuh (al-maklumlah..angin kuat tepi pantai)


Cuba teka apa yang kami sedang buat??hahaha..sebenarnya kami dikehendaki berjalan itik!tengoklah kami masa ni.MasyaAllah...but quite okey i think.tak adalah teruk sangat.kan kan kan?


Gambar ini pula diambil semasa di Air Terjun Bukit Wang.aku tengah nak makan rojak buah.bila aku nak makan je, semua mulut ternganga.lagi-lagi si Wanchu tu.tengok mulut dia..hahahha (oopsss..jangan ketawakan dia.tak baik tau!) "i'm sorry, sayang"

Tag kawan-kawan anda :
(habislah kamu yang kene 'tagged')
1. Ikah.


Dia memang wajib buat semua tag yang aku dapat..
2. Farihah.


ini lagi sorang.MESTI buat.sebab aku tahu dia banyak koleksi gambar 'candid'..
3. Fina.


Hahaha..kena lagi kamu!suka atau tidak, buat juga.hahahha (ketawa jahat!)
4. Khaliq.


Lepas ni jangan senyap lagi ;)
5. Dayah.


Oleh kerana gambar dia termasuk dalam 'candid pictures' di atas, maka dia kena la buat ;)



5 comments:

adda said...

wah, gambo candid yg menarikss

~0~ said...

hehehe...kenangan yang memacam

AuraFIza said...

haha..
stiap gamba ada kenangan..
mmg menarik ;)

adol said...

mcm best je keadaan dalam gamba2 nie..

AuraFIza said...

mmg best..
kenangan terindah tu ;)