Sunday, March 1, 2009

Pagi yang gelap.......

skang kol 2.53 pagi..
aku tak rase nk tdo lg..
pd hal, esok ade klas kol 8pg..
erm..

sunyi2 cam nih, buatkn aku teringt kat knangan2 manis..
teringat kt family..
teringat kt zaman2 skolah..
teringat zaman cinta beruk..huhuu..
n of course teringat kt 'dia'..
i miss him sooo00oooo Much!!
kalo aku dpt 'dia' blk, aku akan jaga baik2 hbungan tuh..
dats my promise!!

erm..
td baru aku dpt berita..
atok sedara aku da meninggal..
Innalillah...
kawan2...sama2 la kta sedekahkan Al-Fatihah pd Allahyarham..
AL-FATIHAH...

Kita pn tatau la bile hari kte pergi kn?
mungkin esok..mungkin masa tdo nnt..
Wallahualam....
Aku sedih gak bila memikirkan hdup aku nih..
dosa byk..pahala kurang..
nk berubah spenuhnya tu tak tau la..
btol la org ckp kn..
nk jdik jahat senang je,skelip mata je leh berubah..
tp bile nk jdik baik, amat la susah..
mcm2 godaan..

i think i need to stop here..
but, before that..
i want to dedicate kenangan terindah song by samsons
to u...
special dedication..
hehe..
actually, that song is my theme song for this week..
sound funny rite..
but,this is my real life..
i told u already, i like to express my feeling through
song and writing..
it can makes me more relax..
try r kalo tak caye..
hehe..

-eNd-


No comments: