Monday, March 2, 2009

Deep Inside My Heart..............

Aku bru pas abes meeting..
meeting utk Hari Pemasyhuran Kolej..
4 ur information, our DPP akn bertukar nama..
daripada DPP Bukit Kachi 2 kepada DPP SME Bank..
erk..DPP tuh Dewan Penginapan Pelajar ;)
pasnih start bz blk la kot..
hurmm..

td aku jmp 'dia'..
n ktorang borak lama..
kbetulan tgahari td ujan, so dia pn takleh nk blk kolej..
dats y dpt lepak lame ngan 'dia'..
aku nk tercakap ape yg terbuku dlm hati aku nih..
tp tak terkeluar..knape ek?
stiap kali aku pnggil "abg..."
trus takleh berkata2 da..
kelu rasa..huh..

'dia' cite byk sgt..'he' looks very happy..
aku pn snang ati..hehe
aku marah 'dia' tak g klas pg..
tp terkantoi plak yg aku pn tak g gak klas pg td sbenanye..
huahauhua..
then, 'dia' plak yg mara aku..
but, its ok..i like..
dats mean he still taking care about me..[am i rite?]

pastu aku ckp aku da takde simpan satu pn gmba 'dia'..
sbenanye, aku nk ckp yg aku nk blk gmba 'dia' yg byk2 tuh..
huhuhu..tp aku berkias2 je..
'dia' kate nape pdam?aku sengih je..
pastu nk tau 'dia' kata ape?
"jom kta amek gamba dua.soh membe tlong amekkan.."
kalo ikot ati nk je..
tp msalahnye rmai org lalu lalang..
da la kt DKG[our class] plak tuh..
nnt msti org kutok2..
so, aku pn ckp takpe la..len kali je..
dalam hati hanya Tuhan je yg tau..
huh..terlepas satu peluang!!

Perbualan ktorang terstop bila ade 'someone' yg dtg kt aku..
sape lg.......[i can't tell u here]
gram tol..kaco line tol!!!
arggghhhhhhhhhhhhhhhh...!

smp skang aku teringat ape yg 'dia' ckp kt aku..
aku tringat senyum 'dia' kt aku..
aku tringat gelak 'dia'..
huh..rndunye!!!!!
tatau nk explain cmane lg da..

ape pun jadi, aku takleh nk lupakan 'dia'..
prasaan syg tak leh nk pdam..
GOSH...he makes me crazEe!!

erm..
better change da topic..
td abg botak btau yg abg lan da dpt baby..
waaaaaaaaaaaaa...sronok aku dnga..
comey gile baby die?
meh tgk pic dye..


Nih la die baby abg lan..aloohh tomey2..
gramnye..name die NUR DAYANI DARWISYAH..
sweet name, sweet baby ;)

aku skang da leh on9 dlm blk je..
coz bru blu broadband..
maxis broadband..
tp kt cni slow gile coz 3g takde..
kalo tmpt ade 3g laju r..
ade warranty 7 ari..
leh pulang n dpt duit blk dlm tempoh 7ari kalo
tak berpuas ati..
aku skang ni dlm dilema..huhu.
nk pulang blk ke tak..
erm..tgk r nnt cmane..

Got TO GO..
nk tdo r..

* smoga hari esok lebih baik drpd hari ni..





No comments: