Thursday, February 26, 2009

Confused

Nothing interesting today. Pergi kelas macam biasa, pagi sampai pukul 12.30 tengahari. Dan macam biasa jugak, setiap hari Isnin - Khamis, aku akan berharap dapat terserempak dengan 'dia'. Tapi hampa. Memang tak penah sekali pun terserempak! Haha.. Agaknya dia masuk kelas awal kot. Fuuhhh!

Lepas habis je class tadi, terus berdesup pergi Changlun. Makan and cuci mata je. Habis jugak lebih Rm50!! Perghhh.. Membazir betul ni! But, nevermind la. Just to refresh my body through shopping and makan! Haha.. Puas hati! I got what I want..

Eh tiba-tiba teringat nak cerita pasal satu gossip hangat ni. Menyakitkan hati + lawak!

You know what?? Ada la suara-suara sumbang yang bergossip pasal aku dengan si Wanchu, bestfriend aku. Diorang cakap kami ni LES! LESBIAN!.Omaigod... What the...??? Seriously tergelak guling-guling aku bila dengar cerita tu. Sungguh tak berasas! Just wondering apa yang membuatkan diorang cakap macam tu eh? Is it because we're too close? Pergi mana-mana pun berdua je?  Always being care each other? Hurm. Entah lah. Pelik bin ajain betul.. Annoying sangat dengan mulut-mulut sebegitu! Blerghhh... Tapi aku tak ambil serius pun benda ni. Lantak lah kan. Ada aku kesahhh???

Cerita yang ini memang betul-betul buat aku naik angin!! Assignment Shipping tak settle-settle lagi! Huwaaaa... Benciiiiiiiiiii... Dah nak termuntah hijau menghadap assignment ni je. Ya Allah.. Permudahkan lah aku untuk mendapatkan maklumat yang berkaitan dengan assignment ni dan permudahkan lah urusanku untuk menyiapkan assignment ini dengan sempurna. Aminnn..

Okey bersemangat balik nak buat assignment! Chaiyok chaiyok Fiza!! Just remember, susah atau senang, Allah is always by your side. Minta pada Dia. InsyaAllah berjaya.. Wish me luck :))



No comments: