Wednesday, February 18, 2009

Going Crazy!

Kita mulakan dengan schedule untuk dua bulan ni :

22 Feb
- Exam -  Shipping
- Assignment submit due date - Shipping

26 Feb
- Presentation - Seminar

4 March
- Exam - Financial Management 2

5 March
- Exam - Makroekonomi
- Exam - Strategic Management

Arrghhhh.. Packed gila! Terasa bahang ke'stress'an nya! Bahasa apakah?? Huhu. Whatever it is, I need to manage my time properly. Don't ever waste a single minute. Nanti menyesal tak sudah macam last semester! Hancurrrr dibuatnya. Hurmm.. Pengalaman mengajar erti kehidupan.. Sem ni nak kena work harder. Will do my best in my exam, test, presentation and assignment, Dapat score kat carrymarks pun dah kira berbaloi. At least, tak payah risau sangat final exam nanti..

Tadi sempat blogwalking kat belog member-member seperjuangan. Most of them have a nice and cute layout design. Wah.. Jeles betul! Bila lah aku nak decorate belog aku ni pulak jadi comel macam tuannya

Dalam masa sehari je, aku dapat empat jemputan kahwin kawan-kawan terchenta! Oh my... Kawan sebayaku will get married! Aaaargghh,, Jelessss :) 

6 June - Farhana Arshad
November - Fateha Bajuri
April - Man
Next month - Muz nak tunang!

Congrats kawan!! Happy for you.. Actually, I also will getting married next year. Haaa surprise tak??? Btw, I'm not joking! Tapi ada masalah sikit nak teruskan perkahwinan aku ni. The problem is, aku takde calon! Macam mana niii?? Aisehhh.. Aku memang aimed 23rd years old is pretty good untuk hidup berumahtangga. Paling lewat pun on 25th years old. Hopefully tercapai laa tujuan aku yang suci murni lagi telus ni. Kikiki..

Sekarang aku dapat semangat baru tau. Tiba-tiba bersemangat nak sambung Master, and continue with PHd. Wah tinggi sampai ke bintang angan-angan aku ni. But, actually it's a good started to raise up semangat belajar aku ni. InsyaAllah.. May Allah ease! I'm inspired by my lecturer yang bercerita pasal life and family dia. Amazing! Really inspired! 

Ok.. Dah panjang rupanya. Got to go! Sambung YM dengan Angah kejap..

Bye!



No comments: