Friday, February 20, 2009

Pasal Si Dia Lagi...

Sambil menghapdet, sambil YM dengan Ayu..

Kena lecture pulak dengan minah tu. But it's okey. She is the one yang nak marah aku kalau aku buat silap. She is the one that makes me feel better. And she is the one that reminds me to always think positive. Ayu ni kira kawan yang boleh diharap la. Hehehe..

Ayu cakap aku ni Ego! Am I..?? Maybe yes and maybe not. But to tell you the truth, aku terpaksa la buat macam tu. No choice.. Sebenarnya ni semua pasal 'si dia' tu la. Ayu seboleh-bolehnya nak selamatkan hubungan aku dengan mamat tu. Ayu nak jumpa mamat tu dan bagi tau everthing that had been happened. Uihh.. Gila ke?? Ni memang betul-betul GILA hokeyyy!! I tak rela you! Huhu..

Aku rasa tak payah laa susah-susahkan diri pergi jumpa mamat tu. Biar je la. Aku di tempat yang benar. So nothing to worry. One fine day, dia mesti akan tau jugak semua kebenaran tu. Lagi pun, dia baik. Aku jahat. So tak sesuai! Wahh gituuu! Kemain sedih ayat tu. Haha.

Ya Allah.. Jika benar dia tercipta untukku, maka Kau lembutkan lah hati dia. Sesungguhnya Engkaulah yang mengetahui baik buruk setiap sesuatu. Amin..



No comments: