Wednesday, February 18, 2009

Hampehh..

Aku baru terbaca satu bulletin kat tagged..
citenya mmg tersgt la hampeh..

Check it out~

* * * * * * *

Subject : punggung cantik punyer pasal aku dapat 'hadiah'...

citernyer cm nie..



aku nie student part 6 yang tengah praktikal kt sebuah syarikat terkemuke dulu...



mmg korang kenal klu aku sebut...



ader la sorang minah yang skali ngan aku kt c2...ari2 aku dok mengadap muker dier lame2 aku mendapati minah nie punyer punggung......fuhhh!!cikit punyer cantik....ari aku ushar punggung dier smpaila 1 ari aku kantoi ngan minah nie...aku wat2 stedy jer padahal aku dok pandang lg punggung minah 2..punggung minah 2 menyebabkan aku x rase nk ponteng g keje..cist!hebat gle penangan punggung minah nie...1 arie 2,aku dah lose kontrol dan dengan selamber yer aku pegang punggung minah cun 2...jeng3...korang rase ape aku dapat?



a)penampar?



b)aku kene gantung?



c)dier suker gle?



hah!lebih tepat aku dapat hadiah c....huhu...gembire gle ati aku..tiap2 ari pas blik keje dier kompom ajak aku lepak ngan dier...korang paham2 lar kn....so,nasihat aku kt korang sume klu korang jumper ngan awek punggung cun korang pegang jer terus...jgn tunggu lame2...klu dapat best ape?paling kurang pun penampar jer dapat..perempuan ape la sgt penemparnyer kn?

* * * * * * *


so, how do u feel, GIRLs??
kureng tol!!


No comments: