Sunday, October 17, 2010

Sony Ericsson Aspen

I'm searching for new handphone. Of course nak Sony Ericsson. Rasanya model ni la paling tip-top sekali! For me laa... Sebab dah bertahun-tahun pakai Sony je. Takmo tukar lain dah. Heee~

Survey punya survey, jumpa la ini ...

.

.

.

.




Let me introduce.. Ni la Sony Ericsson Aspen! Memang rasa nak saaangat model ni. I rasa function semua dah okey. Anyone yang dah pakai ini barang? Sila bagi feedback. Nak tau okey ke tak je..

Tapi, apa-apa hal pun, kena tanya Inchik Tunang dulu ;P




p/s : Doakan I dapat handphone pujaan hati I tu!




4 comments:

ika said...

cantik..tp 3.2mpje ea??
ikah pon nk tuka enset nie..huhu

AuraFIza said...

cantik kan?
kakya nak yg touch screen or yg jenis2 camni la..
tapi fizzu ckp die tak suka yang ni..
adoyai...

~♥ iella ♥~ said...

cantik nie..
nk gk hanphone..
berapa RM agaknya nie..
Dah rasa lama dah nk guna handphone canggih..

nice blog
http://fadthnwan.blogspot.com

AuraFIza said...

Cantik kan??
Jom la beli sama2 nak?
dapat murah sikit? haha..
Harga kat kedai RM1000++
Tapi kalau hrga trus dari kilang, baru RM720. Tu yg nak sangat beli ;)