Saturday, September 4, 2010

Random

Aaaaaaaahhhhhhhh... Rindunya blog ni! Ehek.. Rasa lama gila tak menghapdet. Mentang-mentang la dah ada blog 100penulis. Blog ini dilupakan terus. Haihh.. Inilah dia si FIza yang lupa daratan. Ampunnnn ;)

Al-kisahnya, aku telah menjadi salah seorang editor di blog 100penulis tu. Nama pun 100 penulis kan, of course ada 100 orang editor dalam SATU blog! Best kan..?? Tapi, kalau korang nak join pun boleh lagi. Sebab ada lagi 30 tempat kosong yang mesti diisi! Cepat cepat cepat sebelum terlambat!

Oh.. Lupa nak bagi tau. I'm at home now! Kat rumah Segamat, okey. Pagi semalam sampai. Rasa sangat happy ada kat rumah. Bila dah happy, makan pun banyak. Omaigod! Makan nasi sampai dua pinggan waktu berbuka. Aaarggghhhhhh.. Takpe takpe. Untuk hari semalam je. Hari ni aku takkan biarkan diri aku ni makan nasi.. Kurus kurus kurussssssssssssssss... Misi yang belum pernah tercapai. *sigh*

Plan hari ni, aku mau pergi shopping baju raya dengan Inchik Tunang. Yeah! Inilah masanya! Malam ni Inchik Tunang dah gerak balik Kemaman. So, hari ni memang shopping kasik habissssssss.. Nanti dah takde masa lagi nak shopping lagi. Huhu. Nantikan bentuk, warna dan jenis baju raya yang akan kami hambat sebentar lagi. Tungguuuuuu.. Hoho..

Okey. DONE! Pergi bersiap dulu. Till then ;)



p/s : Rasa macam banyak je benda nak cerita. Tapi kenapa ntah tak tertaip pulak. Apa yang aku cerita ni hanyalan random thoughts sahaja. Agak membosankan kan..? T_T




No comments: