Friday, August 20, 2010

Only YOU

Daripada pagi tadi mencari mood menghapdet. Sekarang baru dapat balik mood tu. Itu pun sebab tiba-tiba rasa rindu teramat kat Inchik Tunang. Tak tau nak luahkan kat siapa. Jadi, seperti biasa, jari menafsirkan apa yang tersirat di hati. Err.. Pelik. Hari ni terasa ayat sedikit 'sastera'. Huhu..


Maaf kerana gambar tak fotogenik langsung. Tapi aku tetap suka gambar ni. Kuning gituh! *winkwink*

Sumpah, aku rindu dia!! Waargghhh... Rasa macam terbang pergi kat dia je. Entah bila la dapat jumpa lagi. Kalau nasib baik, dapat la kitorang raya sama-sama tahun ni. Kalau nasib TAK baik..? Lu pikir la sendiri. Huhu. Sangat sedih, okey!

Pada yang membaca, sila jangan meluat. Setahun sekali je kot buat entry macam ni. Hakhak..


p/s : Saya sayang dia sampai mati. Macam mana korang rasa pada boyfriend/girlfriend/husband/wife korang, macam tu juga lah saya rasa. Cuma perasaan sayang saya pada dia lebih sikit dari you all. Muehehe ;)