Saturday, April 24, 2010

Penantian Berakhir

Dua bulan lepas....


Dia seorang yang sangat nakal. Sangat menyakitkan hati. Tiap-tiap hari ada je benda yang bikin orang panassss.. Buat semua benda ikut suka hati dia je. Kononnya apa yang dia buat tu betul sangat la kan. Bila orang marah, memberontak tak tentu pasal. Mengamuk macam orang gila!



Lepas dua bulan...


Dia kembali... Dah berubah! Terkejut plus terharu plus gembira. Tak sangka dia akan jadi seperti itu. Dia dah tak macam dulu. Dia dah lalui proses transformasi. Macam-macam benda dah berlaku selama dua bulan tu. Panjang kalau nak diceritakan. 40 hari 40 malam pun, belum tentu habis cerita ni ;P

Harap-harap perubahannya tu akan berterusan dan kekal selama-lamanya. Tak boleh cerita lebih-lebih. Let it be a secret. Sorry ;)


We will always LOVE you!!



10 comments:

miss hav0c said...

pakwe ye

AuraFIza said...

miss hav0c

Ehh.. Bukan bukan... DIA tu bukan pakwe laa..

sebelas said...

hermmm sapa nie ? :D



http://nomborsebelas.blogspot.com/

Fina said...

adik kan? :)

Mesintaip: said...

Walau siapa pun watak tersebut, kita memang mengharapkan perubahan sikap seseorang itu kepada yang lebih positif. Begitu juga kepada diri kita sendiri, mana-mana sifat negatif yang ada pada kita kenalah berusaha untuk mengubahkannya.

AuraFIza said...

sebelas

Siapa ye..? Teeettt.. Hehe

AuraFIza said...

Fina

Err.. Aku rasa kau tau siapa. Cuma aku tak boleh nak cakap kat sini je ;)

AuraFIza said...

Mesintaip:

Betul2. Harape perubahan dia tu akan terus ke arah positif. Dan kita ni pun takkan la nak tengok je orang lain berubah kan. Kita pun mesti la kena berubah gak ;)

azza said...

jom kita berubah beramai2....
smuge esok better than today..:)

AuraFIza said...

Ayuh kawan-kawan...
hehe..