Sunday, April 18, 2010

Enjoying My Day

Esok kerja! Yeahh.. Seronoknya hari kerja. Lalalala ;P

Hari ni hari minggu. Tak ada aktiviti menarik pun. Sebenarnya dapat jemputan kahwin, tapi aku tak pergi pun. Sumpah, aku lupa!! Ya Allah... Berapa ekor semut aku dah makan ni?? Haihh.. Dah petang baru teringat. Tapi aku dah wish dah kat pengantin baru tu. Harap dia tak marah dengan ketidakhadiran ku ini.. Huhu..

SELAMAT PENGANTIN BARU
ZAID & FIZA
(Ehh.. Bukan saya, okey! Tapi Fiza lain..)


Change to the next topic!

Petang tadi, around 5.30pm, aku keluar ambil angin petang kat bandar. Jalan punya jalan, rupanya aku dah menghabiskan duit aku! Ohh tidaaakkkk!! Aku dah TERbeli kasut dan shawl. Baru la nak menyesal ni. Sebab duit tengah tak ada sekarang. Kenapalah aku boleh beli jugak? Damn it!! *marah diri sendiri*


Err.. But I like that shoe sooo much.. Kiut sangat! Hikhik...


Sekejap je dah nak habis bulan April kan? Rasa macam baru je aku celebrate New Year. Erm.. Berdebar-debar pulak nak tunggu bulan Julai ni. Why? Teeeeetttt... Later baru story ;)


Okey.. Selesai menghapdet blog!


Note yang bawah sekali ni tak payah baca, okeh! Nanti you all geli-gelaman ;P Dah dah.. Pergi main jauh-jauh. Jangan scroll down lagi..










To my lovely fiance.. I really need you right now. I miss you. I only keep thinking bout you every single minute. You makes me crazy. Balik la cepat. Penantian satu penyeksaan, okeh! Can't wait anymore. Adakah ini yang dinamakan 'Rindu Yang Terindah'. Heh.. Tak indah pun! Seksa lagi ada laaa... Wuuu.. Mau nangis sudehh! I LOVE YOU!! I LOVE YOU!! I LOVE YOU!!



2 comments:

Mesintaip: said...

1. Selamat pengantin baru buat sahabat awak tu juga.

2. Kasut pengantin (?)

3. Rinduuuu...serindu rindu rindunya......

AuraFIza said...

1. Akan ku sampaikan..

2. Kasut pengantin?? Ehh.. Jauh sekali. Kahwin pun lame lagi la.. Huhuh..

3. Tu nyanyi ke ape..? Hehehe..