Tuesday, December 1, 2009

My DECEMBER

Too many things happened in December. Peristiwa ngeri yang semestinya tidak akan dilupakan oleh semua orang adalah bencana Tsunami.. Seriously, kalau imbas balik cerita tentang Tsunami ni, aku memang jadi insaf gila la. Terasa betapa besarnya kuasa Allah SWT. Selain tu, pada bulan Disember juga berlangsungnya Wedding of the Year - Mawi dan Ekin. Majlis resepsi diorang... Pehh.. Memang gempaklah!! Semua orang pun tau kan? Yang tak tahu, pergi tanya Uncle Google eh.. Kejadian tanah runtuh di Bukit Antarabangsa juga berlaku pada bulan Disember. Tapi peristiwa ini tidak cukup membuatkan orang ramai berasa gerun dan takut untuk berumah di lereng-lereng bukit. Memanglah rumah atas bukit nampak mewah je kan. Tapi.... Haishh.. Tak tahulah nak cakap. Kalau aku memang dah tak nak dahhhh.. Okey. What else?? banyak lagi kan hari-hari bersejarah di Bulan Disember? Find it by yourself ;)

Ya.. Itu adalah kalender bulan Disember 2009. Nampak tak tarikh yang dibulatkan dengan bulatan purple tu? 20 DISEMBER.. Please remember the date! Why?? Kerana tarikh itu adalah kepunyaan NORHAFIZA BT AYOB. Miahahaha (Gelak orang yang akan masuk 23 tahun)

Okey.. Siapa lahir bulan 12, sila angkat keyboard! For those who are celebrating their birthday on December, aku nak wish HAPPY BIRTHDAY.. Kita celebrate sama-sama nak?? Kalau korang ada buat party, ajaklah aku sekali. Kepada sesiapa yang nak bagi hadiah, boleh aje. Sangat dialu-alukan. Pos je.. Nanti mintak alamat ye. Memang... Memang aku tak malu!! Hehehe..


Special dedication to all my LOVELY friends..

Hasnie Falina
Rahayudeanaini
Afniza Syazwani
Mohd Hakim
Mohd Haliff
Mohd Taufeeq
Muzlifah
Akilah
An Gee
Hafizah Zahari
Abdul Halim Fikri
Ahmad Shariffudin


Dan... Yang paling paling paling special..

HAPPY BIRTHDAY to :


Mohd Hafizzu bin Mohamed Nasir


*wink wink*






2 comments:

Dak Wan® said...

Hepi Besday! May it will bring u wisdom and happiness.


p/s BTW anak teman pon Disember gak :)

AuraFIza said...

yeke? wishkan birthday utk die k ;)