Friday, December 18, 2009

Episod sadis!

BENCI BENCI BENCI

Huwaaaaaaaaaaaa....

Habis blog aku jadi macam ni!! Tak sempat nak save lagi code lama, adik aku senang-senang je delete..

Huwaaaaaaaaaaaaaaaaa... Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... dan huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lagi!!!

Sebenarnya memang dah lama niat di hati ni nak tukar layout segala. Tapi baru testing-testing je. Did not decide yet which one yang menawan kalbu.. So, hari-hari memang aku godeh-godeh apa yang patut digodeh. Aku tukar ini, tukar itu.. Tetapi, akhirnya aku tetap juga pilih layout lama. Sebab semuanya macam ada yang tak kena..

Tapi, semalam mengubah segalanya. Episod paling sadis sekali!! Aarrgghhhh.. Aku dah buat code back up dalam note pad. Malangnya, aku tak sempat nak save lagi, adik aku dah delete habis. Aku pun apa lagi... Menjerit-jerit macam orang kena histeria! Dan tiba-tiba kena marah dengan mak.. Lagi lahh sadis!

Blog aku sekarang dah tak cantik. Erkk.. Bajet macam blog dulu cantik sangatlah kan.. Hahaha.. Takpe lah. Sempena Maal Hijrah, blog aku pun berhijrah juga.. Hehe. Buat masa sekarang ni, follower box tu tak ada, chatbox pun tak ada, music box tak ada.. Semua taraaakkkkk.. Awards yang kawan-kawan bloggers bagi pun dah tak ada.. Sorry geng! Blog aku sekarang semuanya hanya ada yang basic-basic je. Huh... Biarlah mengalir air mata nanah sekali pun, benda dah tak ada! Apa yang pasti, aku akan tetap merindui blog lamaku.. Uhuk uhuk...

Biar je lah blog aku ni macam ni dulu.. Nanti aku dah make up, korang tengok lahh!!! Muahahha.. Bercakap besar pulak aku ni.. Nanti hasilnya macam hampeh jugak.. Okey Okey.. Sorry. Malam ni aku akan bertolak ke Kedah kerana ada urusan yang terpaksa diselesaikan pada hari Isnin. Mungkin aku akan berada di sana selama beberapa hari. Tapi tak lamalah kot.. Kalau ikut Plan A, hari Selasa baru balik. Tapi baru dapat tau tadi, Plan A cancel!! Benci betulll.... Plan dah cantek dah.. Tiba-tiba tak jadi. Hurm.. Malas nak mengharap lagi lain kali! Pada yang berkenaan, fikir-fikirkanlah perasaan orang di sini.. Betapa hancurnya hati ni tau tak???

Okey.. Tak payah nak emo-emo lagi..

Sambung cerita tadi. Aku terpaksa ikut Plan B, which is more simple. Takde lah nak serabut-serabut kepala fikir macam-macam. Fikir banyak nanti kepala botak!! Hoho.. Apa-apa pun, doakan aku berjaya menyelesaikan segala urusan secepat mungkin. Moga takde halangan lagi. Macam serius je kan bunyinya? Yup.. Memang serius! Antara hidup dan mati ;)

p/s : Masih lagi menyesali dengan apa yang terjadi..
Blog
dan Plan A..!!





No comments: