Friday, December 11, 2009

Annoying

Wooowwww... Finally.....

Syukur Alhamdulillah..

Akhirnya aku update jugak blog ni setelah beberapa hari ditinggalkan tak bertuan. Hahaha.. *annoying* dush dush...

Sebenarnya tiap-tiap hari pun aku jenguk blog terchenta ni, cuma tak update je. Tak ada modal kot nak stori-mori di sini. Alaa.. Kalau aku update pun, bukan ada orang baca. Benci tau. Tu yang I rasa nak merajuk je. Err.. Annoying lagi? Sepak jeee..

Hari ni aku menunggu kepulangan ayah bonda tersayang. Ehh.. No No! Ada pulak la yang cakap mak ayah aku pergi Mekah. Hehehe.. Anda silap! Mak dan ayah telah pergi meninggalkan anak-anaknya untuk berbulan madu kali ke berapa entah di Vietnam. Ouhh.. So sweeeeet. But, actually ayah ikut trip pengetua-pengetua. If I'm not mistaken la. I'm not really sure about that. Tapi yang penting, ayah dengan mak pergi Vietnam daripada hari rabu lepas sampailah ke hari ini. Ayah kata, mak shopping sakan kat sana. Haihh.. Tak sabar nak tengok! Apalah yang diorang bawak untuk aku ek? Baju? Oh.. Itu memang dah jadi kebiasaan. Pergi mana-mana negara, mesti beli baju. Harus ke?? Hurm.. Bukan harus lagi. Tapi WAJIB!

Sempena ketiadaan mak ayah kat rumah, adik aku, si Aid tu pun apa lagi. Ambil kesempatan!! Mak bertolak dari rumah hari rabu hari tu, pukul 8 pagi. Aid ni pulak, sibuk-sibuk packing barang. Rupanya dia dah ada plan nak pergi JB. Ingatkan sehari.. Rupanya malam tadi baru balik. Itu pun sebab dia tahu mak ayah balik hari ni. Balik dah la malam... Dia takut aku marah. Maka, dia bawakan 'present' untuk aku.. Itu katanya..

Tau itu apa?? Ye.. Bagus, bagus... Itulah dia Dunkin' Donuts. Wow! Satu cara pemujukan yang berkesan. Baru je nak start membebel, dia dah keluarkan kotak ni. Terus tak jadi nak marah.. Lembut sikit hati sanubari seorang kakak ni.. Hehe..

Bila dah dapat je kotak ni, aku tak terus buka dan makan. Ishh.. Tak adalah aku gelojoh sangat. Bila dia dah masuk bilik, baru aku ambil kotak ni dan buka.. Alangkah terkejutnya (wahhh.. Guna ayat macam dalam novel). Okey.. Sambung.. Sambung..

Alangkah terkejutnya aku bila tengok dalam kotak tu hanya ada ini....
.
.
.
.
.


Huh.. Sabar, Fiza. Sabar!!

Hanya ada empat keping je. Tu pun dah digigit-gigit. Dah la digigit, ada semut pulak tuuuuuuu... Pehhh.. Berapi-api. Lepas tu, apa lagi.... Aku mulalah membebel itu ini. Dia?? Dia macam biasalah.. Sengih-sengih je. Geram betul.. Siap kau nanti!!

Eh.. Wait a minute! Baru perasan entri ni macam membosankan. Tu laaa.. Aku dah cakap. Kalau aku tak nak update, jangan paksa-paksa. Kan dah keluar cerita-cerita bosan ni.. Nasib kaulah..





4 comments:

ika said...

wakkakkakkaka
bongek gile aid..

sukasuki je..
die tdo umah sape wei kat sane?
alaa..mesti mak tak belikan ikah pape pon kan..
wuuu.

AuraFIza said...

benci tol tgk aid..
memang kalo nak marah die, mmg tak jadi. Ade je modal yg leh watkan kite gelak balik..

ikah jauh..watpe nak belikan ikah..hahha..

Adam said...

haa.. ni yang aku marah ni .. suka2 kata takde orang bace.. ni kitorang datang baca per.... :p

jgn camtu... Fiza perluaskan lagi empayar blog fiza.. owke? ;) jgn putus asa...

AuraFIza said...

haha..
yela2..sorry..
thanx for your support ;)