Sunday, December 6, 2009

6 Disember 2009

Aku rasa aku dah boleh senyum lebar sekarang.. Hehe.. Rasa lega plus seronok. Sangat-sangat-sangat seronok... Tapi apa pun aku kena juga beringat. Tak bolehlah nak terus berseronok sampai tak ingat dunia kan? Jodoh, ajal, maut, semua di tangan Tuhan. DIA yang lebih berkuasa dan DIA juga yang menentukan segalanya. Kita hanya merancang je.. Ye.. Aku masih ingat semua tu. Benda tu yang selalu aku ingat bila dalam keadaan terlalu seronok. Yelah kan.. Takut melampaui batas pula.. Sorry sebab membebel tak tentu pasal.. Just to remind myself ;)

6 DISEMBER 2009

Err.. Before I terlupa, HAPPY BIRTHDAY TO AYU!

Okey.. Sambung balik..

Tarikh keramat ini aku akan ingat. Sebab ianya hanya ada sekali seumur hidup. Today is a beginning of my NEW life. Tapi, perjalanan masih panjang. Masih jauh lagi.. However, it is a good starting. Syukur Alhamdulillah..

Tak faham eh? Kesiaaaannnn.. Hahaha..

Nanti aku cerita dalam next entry. Sebab hari ni rasanya terlalu penat.. Mata pun dah mengantuk sangat-sangat. Menulis dalam mood mengantuk adalah bahaya. Ingat ye wahai blogger sekalian.. BAHAYA! Nanti kang, tulis pun merapu-rapu.. Hahaha.. Pesanan yang yang tak boleh pakai langsung. Mood mengantuk di tahap kritikal la ni..

Point penting di sini, I'm HAPPY today.. That's it.. Thank you because you are willing to spend your time to read this entry yang entah apa-apa ni.. Hehe.. Thank you. Thank you..

Will be continue..

** Pehh.. Mengantuk gila! Rasa macam kaki dah tak jejak bumi lagi dah ni..





2 comments:

Adam said...

tak cukup rehat AKD ni ... ;D tido awal yer malam nie...

AuraFIza said...

Memang tidur awal gile..

DAN..

Bangun pun lambat gak..
heee~
da ckup rest da ;)