Wednesday, November 4, 2009

Testing - Protected Entry

Actually, dah lama dah teringin nak cuba benda ni. Tapi asyik bertangguh je. So sekarang, baru nak try.. Kita tengok jadi ke tak. Aku bukan pandai sangat pun..

I just wanna try how to post protected entry in this blog. I just learnt it from Fina. Aku ni adalah salah seorang daripada beratus (or maybe beribu) blog fan dia. Korang boleh tengok sendiri la.. Macam-macam ada.. Yang paling best, dia rajin juga buat blog tutorial. So, aku curi2 ambil ilmu dia. Halal eh, Fina..

Okey..

Ni sekadar untuk mencuba je tau. Kalau dah menjadi, esok lusa siaplah. Makin banyaklah protected entry dalam blog aku ni. Baru puas hati aku. Aku boleh tulis apa je yang aku suka.. Wahahaha.. Err.. But don't worry. Aku takkan menyalahgunakan ilmu yang aku dapat ni.. Promise! Hehehe..


Gunakan password ini : aurafiza



2 comments:

Fina Sophie said...

ewah dah berjaya! :D

AuraFIza said...

Haha..saje ngetest dulu..

tenkiu, Fina..huhu