Thursday, November 5, 2009

Emosional

STRESS!!

STRESS!!

STRESS!!


MALAM SEMALAM

Aku punya la ter'over' rajin.. Study sampai tak tidur!! Malam tu memang pulun gila2. Bersengkang mata.. Menahan mengantuk.. Kepala 'lalok'.. Otak pun jadi bengong.. Semuanya semata-mata untuk nak jawap exam International Finance! The final calculation subject that I need to take. It's too hard for me. I prefer read, even text book yang tebal tu rather than calculate the annoying things. Hahaha.. Aku sedar, memang aku kena ada usaha luar biasa untuk subjek ni sebab aku memang lemah gila dalam calculation subject and i hate it!!

MASA EXAM (9.00 am)

BLUR.. Tengok soalan rasa macam nak ketawa berguling-guling. Macam nak hentak-hentak meja je. Bukan sebab soalan tu terlalu senang. What do you expect for this 'killer' subject. Jangan mimpi la dapat soalan senang. The worse worse worse thing is apa yang aku study malam tadinya tu, sepatah haram takde masuk exam. Geram tak?? Haaa laa.. Mestilah geram. Kalau tau nak jadi macam ni, baik aku tidur awal je! Sama juga tak dapat jawap.. It seems like I'm just wasted my time for nothing!! Huh.. Sangat2 mengusutkan kepala otak aku ni.. Sekarang ni, aku harap LULUS je pun dah cukup baik dah.. Kawan-kawan, pray for me, pleaseee..

Okey.. Enough, FIza. Enough...

Teringat pulak doa yang Ustaz bagi masa sekolah dulu..

"Ya Allah Ya Tuhanku, Kau lembutkanlah hati penanda kertas jawapanku. Jawapan yang betul diberi markah dan jawapan yang salah juga diberi markah..."

Daripada dulu, setiap kali lepas solat, memang ayat ni lah yang aku baca. Alhamdulillah.. Allah tolong. Sebab tu aku berada di sini ;)

10 more days to go!! Can't wait for that day!

Erm.. I'm chatting with my friend kat YM. Agak lama jugalah kitorang tak berborak macam ni. Well, you know.. BUSY! Common reason, right? Kadang-kadang macam tak boleh terima pula alasan macam tu. kan kan kan?? Ah.. Forget it. The interesting is, he promised to do something for me! Yeehaaa.. I'm waiting.. I'll tell u guys, later. Lalalala..

p/s : bout the previous entry.. Protected entry. Menjadi kan?? Hahahha.. Sukaaa!



No comments: