Wednesday, November 25, 2009

Semalam adalah kenangan....

First of all, I want to apologize for breaking the promises! Tapi awal2 lagi aku dah cakap TAK JANJI.. Diulangi, TAK JANJI! Apa yang janji tak janji ni? Okey2.. For those who do not understand, just ignore it. In the previous entry, Aku ada cakap pasal nak update stori-mori yang rasanya memang banyak. Tapi sampai sekarang pun, aku tak update2 lagi. Because of that, ada la pulak orang yang bengang.. Haha.. Sorry sorry sorry!!

Bile balik rumah ni, rasa malas lain macam. Haihh.. Bila aje lah si Fiza ni rajin kan.. Hehehe.. But, seriously.. Memang malas gilaakk nak update blog. Tu yang terbiar sepi tanpa berita.. Sekarang, aku kembali untuk cerita balik apa yang seronok sangat dan apa yang sedih sangat.. Ouhh.. Forgot already. Aku bersemangat nak update balik blog ni pun disebabkan oleh my roomate, Nadiah.. Hehe.. "Nadia.. Baca jangan tak baca" *wink wink*

Hari tuuuu.. (sebenarnya tak ingat berapa hari bulan)

Hari tu adalah hari terakhir aku bersama-sama dengan kawan-kawan di UUM. As I mentioned, before.. I just finished my study.. Yeaahhh!! Seronok memanglah seronok. Tapi nak berpisah dengan kawan-kawan tu, adoyaiiii.. Sedih beb! Kitorang menangis tak hengat duniaaaa.. Wanchu, Nadia (roomate), Nita, Wanie, Berd, Niza, Ayu, Fina... dan yang sewaktu dengannya.. Maaf tak dapat tulis semua nama. Jangan ada yang kecik hati lagi, okehh!! By the way, you are my best friend that I ever had!! Banyak masa kita habiskan bersama. Suka-duka kita bersama. Ketawa menangis pun bersama.. Being together with you is the precious moment!! I am gonna miss you, guys!! Apa pun yang terjadi, jangan sampai putus persahabatan kita ni.. That is our promise, right?? Remember!!



NEXT...

Hari tu (pun tak ingat berapa hari bulan).. Aku dapat cup cake daripada bakal mak mertua.. Hahaha.. Geli I denga.. Tapi betul lah. Manalah tau jadi mak mertua betul2.. Who knows.. Banyak cerita di sebalik hari yang bersejarah tu. Tapi nanti2 la cerita. Fikir 1001 kali nak tulis pasal ni. Aku akan cerita gak, tapi mungkin dalam bentuk protected entry la kot.. Haaa.. Yang ini TAK JANJI..!!! Huhuhu..

Sorry la. Sebab cake yang lagi satu tu dah kena geget. Hehehe.. Nampak kecacatan di situ. Tapi tetap meleleh air liur beb.. Jilat bibir la je la ehh ;)

Okey.. Move on..

Masa hari tu (sekali lagi.. Tak ingat tarikh, tapi baru dua hari lepas. Korang kira la sendiri), aku keluar berjalan-jalan, keluar merayap-rayap. Singgah di bundle dan makan di kedai mamak. Err.. Sebelum tu, makan kat satu kedai tu yang terkenal dengan keenakan nasi ayamnya.. Fuhh.. Sedap beb! Yang ni tak banyak gambar la.. Sebab malas nak bergambar sangat.. Then, keluar pulak berkaraoke. Diganggu oleh jejaka-jejaka idaman Malaya.. Mereka yang kata.. Aku yang dengar ni, rasa macam nak ketuk je kepala diorang dengan microphone tu.. Huh..



Lama tak fokus depan laptop ni. Rasa kejang pulak tengkuk aku ni.. Adehhh.. Meh tolong picit meh.. Huhu. Aku dapat call tadi. Panggil interview.. Company kat KL. Dia interview by phone and suruh datang company tu untuk face-to-face interview. They ask me to set the date and give the confirmation date for interview by tomorrow evening.. Hurmm.. Malas betul nak ber'interview' ni. Tapi nak buat macam mana kan. Dah lumrah nak carik kerja.. Terima je lahh..

Rasa dah tak larat sangat dah ni nak menaip. Sambung nanti2 je lahh ye..

Good Night ;)





No comments: