Tuesday, September 1, 2009

Layan Movie!

Malam tadi Langsung tak jenguk2 blog.. Cian blog aku terbiar semalaman. Malam tadi buat apa ye? Aku layan movie best.. Movie ni dah lama dah. Tapi aku je yang baru tengok. For your information, i'm not movie addict! I do love musics rather than movies. That's why agak ketinggalan dalam dunia perfileman ni. Hehe..

Movie Title : The Midnight Meat Train


Cerita yang sangat memualkan tekakku bila tengok banyak sangat darah terpercik sana sini. Cerita ni jugalah yang membuatkan aku tersentap beberapa kali.. terkujat yang amat. Huhu.. Pembunuh tu memang jahat. He kills several people with a meat hammer and a butcher's hook. Dia ada kekuatan yang luar biasa. He wears a ring on his finger, adorned with an eight pointed star. Membunuh dalam keretapi tengah2 malam buta adalah kerjanya. Ada seorang photographer yang membuat siasatan dan mengambil banyak gambar pembunuh kejam tu merupakan salah seorang mangsanya. Tengoklah sendiri macam mana cara dia membunuh dan macam mana mangsa-mangsanya terbunuh.. Tak berapa pandai la nak buat sinopsis. Hehe.. Sorry ehh.. Pandai promote je, tapi tak pandai nak explain lebih2..

Kalau korang rasa cerita ni macam menarik, korang tengoklah.. Aku memang suka cerita 18SG ni. 18sx pun aku suka gak.. Wahahaha.. Takde lahh.. Gurauan berkasih je ;)

Isk.. Masa tulis entri ni pun, macam terbayang2 lagi macam mana dia membunuh. Part yang paling aku ngeri sekali masa dia sentap gigi dan kuku org yg dibunuh tu. Lepas tu, dia cukur rambut mangsa tu sampai botak. Adeii.. Geli + ngeri = Weekkkk..

Dah la.. Tengok lah sendiri. Tak nak cerita lagi. Jap lagi nak pergi merempit jap. Ada plan baekkk punyeee.. Jom ikot!



No comments: