Saturday, August 15, 2009

Kuiz di Facebook

Ada Facebook?? okey2.. meh kita saling meng'add'.. anarchist2024@yahoo.com

Demi mengisi masa terluang, aku rajin sungguh menjawab kuiz di Facebook tu.. Tapi lepas buat kuiz, aku rasa sangat2 lah tak puas hati!! 'result' gempakk punyaa.. huh.. Tapi bila fikir benda tu hanyalah keseronokan semata2, terus aku tergelak sorang2, tetapi tetap gelak dalam nada tak puas hati.. Huhu..

Kuiz : Artis Malaysia mana yang sama ngan korang?
Result : Azizah Mahzan (wat da?) - Korang jenis yang x sedar diri..tak ingat mati,,tak ingat tuhan...yang korang tau nak enjoy je...sampay tua x reti2 nak taubat...isk3...

Kejam gila kan? Tak boleh terima beb!! huhu.. geraaaaaaaammmmm!!


Kuiz : Siapakah anda 30 tahun dari sekarang?
Result : seorang pengemis yang berjaya (aaarrrghhhhhhh!!!!!!!) - Kaki lima, jejantas dan pasar malam adalah tempat kegemaran anda. Kerjaya anda ini melonjakkan lagi industri pengemisan ke mata dunia. ...Buta kan mata anda atau potong la mana-mana angota badan anda sebagai mangkin dalam industri ini. Semoga anda dapat menjana wang dengan lebih banyak. Gewd Luck!

Ya Allah.. teruk sangatkah aku ni? Yang paling teruk tu la yang aku dapat.. huhu..

2 kuiz tu je la yang aku rasa geram sangat2.. yang lain semuanya di tahap okey2 je.. hehe.. Kalau result kuiz tu best, aku akan cakap macam ni, "Haaa.. betullah tu. Kuiz ni memang bagus!". Tapi kalau result dia macam hampeh, mulalah mulut aku ni nak cakap yang bukan2 je.. huhu.. Aku nk buat lagi satu kuiz.. jom kita tengok siapa yang kena! huhuhu..

(Fokus sambil menjawab kuiz..)

Kuiz : Berapakah nilai hantaran kahwin anda?
Result : RM 12,000 (waaahhhh..memang tu yang aku hajatkan) - ANDA seorang wanita yang menawan tetapi anda tidak menyedari hakikat ini. anda tidak sedar bahawa diri anda mempunyai satu kelebihan yang anda sendiri tidak peras...an tetapi bakal suami anda nampak semua itu. anda akan bahagia di samping suami anda nanti kerana dia menyayangi anda sepenuh hatinya.

Sejuk hati aku membaca.. hahaha..

Aku tahu benda ni semua karut semata-mata. Aku buat pun untuk tujuan keseronokan je. Whatever the result is, i just believe THE ONE AND ONLY!



No comments: