Sunday, August 16, 2009

Happy Birthday!!

Happy Birthday Myspace Comments
Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday To Bonda Najidah,
Happy Birthday to you......


16 Ogos 2009 - Hari ini adalah tarikh lahir mak aku.. Kitorang tak adalah sambut gempak2. Cuma ada kek dan makanan2 lain. Tapi memang banyak sangat makanan.. sampai dah tak larat nak makan. Semua adik beradik aku ada meraikan, cuma Along je tak ada :( Tak apalah. Yang penting, tetap meriah sebab saudara mara aku ada datang sini..


"Mak, Selamat hari lahir yang ke-56. org doakan mak panjang umur, sentiasa sihat walafiat dan hidup sentiasa diberkati Allah swt. Love u soooooo much!!! mmuuaahh2"

Makanan yang disediakan : (cuba refresh balik.. sebab terlalu banyak.. hehe)
Makan tengahari :
1. Spagethi
2. Nasi beriani (ayam masak merah dan rendang daging)
3. Nasi putih (sayur bayam, sayur kobis, ikan baung, ikan keli goreng, ayam masak daun kesum, perut masak lemak, paru goreng)
4. KFC
5. Kek (oreo..sedaaaappp!!)
6. Air sunquick anggur dan oren

Minum petang :
1. karipap
2. jemput-jemput pisang
3. wafer kek
4. Buah-buahan
5. Air teh-o dan teh tarik

Semua makanan tu aku sumbat dalam mulut.. Memang cari nahas nak menambahkan berat badan. Hilang terus mood nak berdiet.. haisshhh.. Nak buat macam mana, aku tak suka membazir.. bak kata orang "rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari".. Heeeee ;)



4 comments:

nur.sa said...

wah!beshnya sambut bday dr pagi sapai ptg..=) happy birthday makcik..

AuraFIza said...

hari menternak body ;)

miEz haNeM said...

salam:)
hi fiza:)
heppy belated bufday untuk bonda!!

AuraFIza said...

tenkiu2 ;)