Tuesday, August 18, 2009

Happy Birthday - Part 2

(Read the title).. This is not about my mom's birthday as previous entry..

Today is Aid's Birthday.. He is my younger brother.. Tak ada apa-apa pun untuk dia. padan muka!! Cian dia sebab no birthday party, no present.. nothing for him! Hanya ucapan daripada aku je. Huhu.. Kesian! Mak dan angah pergi JB hari ni, ada urusan sikit. Mungkin balik daripada JB jap lagi, baru mak nak buat surprise kot. MAYBE.. who knows..

Memandangkan tiada apa-apa yang special untuk birthday Aid, aku dengan seikhlas hati telah memberikan hadiah yang tidak seberapa ini pada dia. guess what??? Aku telah mewujudkan special entry di dalam blog Aku, Kamu dan DIa ini.. khas buat Aid.. hahaha.. At least, ada juga kan..



Happy Birthday to Mohd Syahid Bin Ayob. Semoga dipanjangkan umur dan diperlebarkan pintu rezeki. May Allah bless the whole of your life and wish all your dreams come true. Aid dah masuk 15 tahun. dah besar dah pun kan. tak mau 'notty2' lagi la.. Kesian mak ayah pening kepala fikir pasal Aid je. Belajar rajin2. Jangan malas2 sangat (tengok..kan Kakya dah membebel) Jadilah lebih matang. Jangan buat perangai budak-budak. Tahun ni PMR kan? Do your best!! kitorang semua doakan kejayaan Aid.. HAPPy BIRTHDAY!

Untuk pengetahuan semua, Aid adalah seorang yang sangat nakal.. haishh.. tak tahulah nak cakap macam mana. Harap-harap, dah masuk umur 15 tahun ni, perangai dia berubah. jadi matang sikit.. Ehh.. silap! bukan matang sikit, tapi matang banyak.. InsyaAllah..

Atas permintaan 'birthday boy', aku akan meletakkan gambarnya di dalam entry ini.. eksklusif! (katanya..) "bajet lebih je budak tu" huhuhu..

Handsome?? tengoklah kakak dia.. wahahha.. joking!!

Okey.. That's all.. Nak paksa Aid tidur sebab esok dia ada trial exam (PMR).. Meh sama-sama doakan... Aaminn ;)



2 comments:

Joe said...

epi bday adikkk!!

AuraFIza said...

Joe is coming..hehe..
mana pigi..
blog ku senyap tnpa komen mu..
huhu..