Saturday, July 4, 2009

beginning...

Assalamualaikum... (tak pernah pun bagi salam kan?)
aku di sini.di atas meja belajar..di dalam DPP SME Bank.di UUM.pejam celik, pejam celik, rupanya dah hampir 2 bulan aku bercuti.rasa liat sangat nak balik U ni.biasalah kan, dah lama duduk berehat.ni nak kena perah otak balik..memang malas!but, finally..i'm here!!kalau nak ikut rasa malas, semua benda tak jadi.betul tak?i like it or not, life must go on..jangan berhenti separuh jalan.. (motivate diri sendiri)

arrived here around 10 a.m.jejak je kaki kat sini, terus pergi daftar dan angkut kotak-kotak daripada dalam stor.then, borak-borak dengan kawan-kawan yang dah lama tak jumpa.lepas borak ala kadar, terus bersihkan bilik dan kemas barang.sangat penat!!lama juga menghabiskan masa dengan mengemas barang-barang yang teramatlah banyak.nama je da 'final sem', tapi barang macam baru 'first sem'.tak tau nak kurangkan barang macam mana.rasanya semua aku nak guna..that's the problem!

belum habis penat mengemas, aku terus keluar ke Jitra.beli barang-barang keperluan.duit?huh..jangan cakaplah.RM150++ habis!siap tapau KFC lagi.hehe..lepas tu balik pun da dekat pukul 8 malam.terus mandi-mandi dan sambung mengemas barang-barang yang baru beli tu.

ouh..forgot to introduce my new roomate!actually, i got a new roomate this sem.she's a junior in 5th semester (taklah junior sangat kot)..aku sendiri belum pernah jumpa dia.sebab dia belum sampai lagi.hehehe.but, i already know her name..NADIAH BT AYOB from Bangi.for your information, her father's name same with mine.so, kawan-kawan aku cakap, dia tu adik aku yang dah terpisah lama.haha..whatever!harap-harap dia sekepala dengan aku..

now, i feel very tired and need to sleep early tonite.sebab kepala pening teramat sangat ni.tak tau kenapa.mungkin perubahan cuaca kot.mungkinkah??apa-apa je la.yang penting, memang kepala aku tengah sakit sangat sekarang.picitkan pleaseee.. (ngada-ngada dah datang)..

okey la.err..sorry for no picture for this entry.tak sabar nak tidur dah ni..zzZzZZz....


3 comments:

Fina said...

dah sampai dah ek.. hehehe..

AuraFIza said...

aah la.tp tak jmp ko lg ek ;)

Joe said...

have a nice day..
belajar btol2..
jgn ponteng2 kelas..
ni nasihat drpd super duper senior..huhu