Friday, July 17, 2009

deep inside my heart....

Akhir ini..
aku diselimuti kebimbangan
aku dibaluti keresahan
semakin pantas detik berlalu
semakin tidak keruan resah hatiku
aku tidak tahu
ke mana arah angin bertiup
dan ke mana arus air mengalir..
sungguh, aku tidak tahu!!

siang berganti malam
malam terasa pantas betukar siang
tanpa ku sedar
mercu menara hampir ku gapai..
ku tadah tangan
mengucap syukur pada Mu Tuhan
kerana Nya aku masih mampu bertahan...

saat ini..
ku benamkan keyakinan
agar duri ranjau dapat ku redahi
untuk menembusi sejuta mimpi
dengan berbekalkan doa harapan
ku pasti semua mimpi akan menjadi kenyataan

Dalam suasana sunyi kat dalam bilik ni, tiba-tiba je tangan aku laju menaip puisi tu. semua tu menggambarkan apa yang aku rasakan sekarang. dan apa yang aku harapkan sekarang. aku tahu aku tak berbakat menulis puisi, tapi korang jangan la gelakkan.. semua tu spontan je, okey! tapi kalau agak-agak korang rasa aku ni berbakat, boleh la request puisi lain untuk next entry..wahahha. perasan je!!! weekkk2...!!



No comments: