Wednesday, June 3, 2009

watch this video..

this video was taken long time ago..
but, masa tgk belek2 folder MYPICTURE td, trjumpa la blk video nih..
aku gelak sowang2 je bile tgk nih..

okay..let's watch it~





S.E.N.G.A.L!
itu lah kami..
aku n wanchu..ktorang sekepala abs dalam semua hal..
video ni diambil masa dalam perjalanan dari Kolej Bukit Kachi pergi ke dalam kampus..
hahaha..org len kata, ktorang wat keje gile..
hurmm..WE don't think so..
jarak antara kolej kitorang ke dalam kampus is about 3km..
if i'm not mistaken laa..
takpe..i'll check dis out later k..
huhu..

kalo korang tgk video tuh..
korang tgk AKU laa kn..
mak aih..GEDIX gile cara ckp..
aku sndri meluat..hahaha..
kene gigit nyamuk konon.. piiraaahh fiza..ingat muke cun sgt ke wat gaya cam tuh.. meluat la weyh.. wekkkk2..
[kataku dalam hati..]
hati korang pn berkata cam tu gak kn?
its ok..tak mara pn..

byk lg video yg ktorang da record..
nk upload byk2, tp malu r plak..
mmg shengal tahap cipan buta..
hahhaa..

aaa..nk perbanyakkan lagi entry nih..
aku nk tnjuk sket la gmba2 yg ktorang sempat berposing sepanjang perjalanan ni..

nih posing baru nk memulakan perjalanan.for ur information, masa nih aku bru2 blaja pkai tdung hitam..hahahha.sbb seumur hdup aku, mmg tak pnah pn pkai tdung hitam.asek tdung putih je..dulu kalo aku pkai tdung itam, nmpak serabai sgt2.tp skang bile da ok sket, da pndai pkai..tiap2 ari rase nk pkai tdung itam je..huhuhu

Masa tuh ade pasar malam kt kolej.pasa mlm nih stiap ari sabtu.tapi takde la besa sgt pn..biase2 je.bole la kn stakat nk bli2 kopok lekor tuh..huhuhu...

Okay..perjalanan pn bermula.nih baru lepas keluar pintu guard kachi.muke nih la yg org ckp gile sbb jalan kaki smp kampus.wuu..sedey..

asek muka aku je..ksian plak membe aku sowang nih..huhu..nih la wanchu.ktorang sntiasa berdua walau ke mana jua.huhu..die nih lg shengal.kuar berjalan msok kampus jauh2 ngn pkai jeans n kasut tumit tnggi..hahaha.biar la ape org nak kata pn.jnji kte hepi kn chu kn? ;)

Hahaha..gmba nih lawak tol.nih Taufiq (pelakon tambahan).cmane leh ade mamat nih plak?camnih..sbenanye spanjang ktorang berjalan nih, mcm2 dugaan ktorang tempuh.(cewahh..ayat tak bole blah).bukan stakat kene kaco ngn org, tp ngn monyet n anjing skali..huhu.pastu slalu je ade kete yg akan benti n nk tumpangkan kitorang.diorang ingt ktorang tertinggal bas.so, ktorang pn terpaksa la xplain kt diorang yg ktorang mmg suka suki nk berjalan.sama la cam si taufiq ni.die ingt kitorang ade problem sbb jalan kaki kt tempat2 camtu.die pn benti la n offer pertolongan.baik tol dye neh kan..nk gak tlong mmbe..setelah ktorang xplain yg ktorang mmg okay n takde problem, tu la reaksi muke die.huhu..

yayay..sronoknya bile ingt blk kenangan nih..
i miss dis moment badly..
sem dpan da final sem..
so ktorang akan trus berjalan smp lebam..
hahhaa..

sape2 nk ikot ktorang berjalan, leh r roger2 aku ehh..
wahhh..bajet mcm menyertai larian rakan muda! ;)

..OUT..




2 comments:

Fina Sophie said...

nak ikot nak ikot!! :D

AuraFIza said...

jom2.kte jln rmai2 eh next sem..huhu