Saturday, June 13, 2009

a lot of story..

Had fun wif AID

n NANA!

ktorang g tgk Pameran Haiwan Eksotik.After spend a lot of time kt pameran tu, ktorang g main bowling.very fun, u noe!


masing2 posing sakan ngan buaya.takot wooo..



bajet terer main je!huhu..


Then, malam tuh my uncle drpd muar dtg.so, da menjadi tanggungjawap aku utk melayan kerenah my little cousins tu.of course they are very close to me!


Ngan cousin2 ku yg baik2 belaka.Adlin (bijak bestari), Arina (pendiam), Syahmi (Nakalnya, MasyaAllah!!), Azhani


(tinggi lampai)



tgk tu Syahmi..wat muka pulak dia!


Actually, tu cerita semalam!ingatkan mlm td nk update, tp tak sempat la.mata da terlalu berat utk mengadap skrin ni.okey..wat's going on today?as usual, sabtu ahad adalah hari utk org kawin!hari ni aku g 2 jemputan kawin..


tak sempat la nak amek gmba pengantin.coz dtg awal sgt.pengantin pun tak ready lg.hehe.aku memang tertarik sgt pada tempat dia bersanding.diorang tak bersanding atas pelamin.tapi diorang bersanding atas buaian tu.so shhweett!!purple gitu..

lepas makan2 kt umah pengantin yg pertama tu, aku kena rush pulak g labis.umah pengantin yang ke-2..



Masa g umah pengantin tu, aku dapat pengalaman menyaksikan persembahan KUDA KEPANG.rasanya semua tau kuda kepang ada bersangkut paut dgn roh2 kan?tadi, dengan bersaksikan 2 mataku ni (4 kot sbab pkai spec), aku dpt tgk diorang joget2 dalam keadaan tidak sedar.means, "benda" tu yang sebenarnya menguasai diri diorang tu.mmg agak lucu.tp takut..diorang suke kacau budak2 kecik.ada yang sorang tuh, tetiba lari n panjat pokok kelapa yg tinggi tu!!apa yg aku tgk, kekuatan diorang tu bukan macam kekuatan manusia biasa.diorang makan tebu n kopek kelapa hanya menggunakan GIGI!!can u imagine??AMAZING!!(4 me la.coz i never see it before).

banyak benda pelik yang diorang buat..sedut asap, genggam bara api, makan BUNGA, joget tak sedar diri n mcm2 lg laa.pelik kn??aku ingat nak tgk skejap je.tp bole khayal plak.stay kt situ smp habis persembahan tuh, lebih kurang jam 4 petang!tak sedar masa berlalu.terlalu asyik!

aku tgk mcm mane "benda" tu dikeluarkan drpd badan diorang.mmg agak menakutkan.coz diorang menjerit2 seperti menahan kesakitan yang teramat2.bila "benda" tu da kuar, diorang sume lemah sgt2 n diberi minum air (air jampi kot).tapi kan, ade sesuatu yang buat aku musykil and tertanya2 sampai skang.bila die da kuarkan "benda" tu, "benda" tu pegi mana??hurmm..aku mcm pelik sgt2 neh.

fikir...fikir...fikir...dan terus berfikir...

???


No comments: