Thursday, May 7, 2009

bermacam cerita...

da sminggu ta update blog..
quite bz laa..

___________________________________________________________________

CERITA 1

da akhir2 sem cam nih, rasa sedih..
coz ramai membe2 yg da abes..
td baru lepas hanta IDA [geng kami]...
adoyai...sedey gile..
nangish2..berpeluk2an..
sangat2 sedey..
pasnih tatau bile dpt jmp lg..
hope ida success kt luar sane..gonna miss u babe!!
wuu..sedey..

mlm kang ANI [geng kami gak] plak nk grak..
air mata nih confirm akan keluar lg..
pastu esok aku plak gerak..
aku akan meninggalkan rumet aku..
isk2..sedey tol..
ngan geng2 lain takpe, leh jmp lg..
coz ktorang still ade next sem..

___________________________________________________________________

CERITA 2
hari nih genap la 2 bln aku knal ngan dak2 'kt sane tu'..
28 April - 4 Mei - hari2 terindah ngan diorang wat kali terakhir..
feel more better like dis..
semua ni akan jadi kenangan terindah..
its hard to forget all da memories..
takkan lupe smp bile2...
Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang tlah hilang darimu
Yng mampu menyanjungku
Slama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun Aku mampu tuk mengenangmu
Darimu...Kutemukan hidupku
Bagiku...Kau lah cinta sejati
Ooh...
Bila yang tertulis untukku
Adalah yg terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang tlah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah

memang kenangan terindah...
stiap apa yg berlaku, aku tetap akan ingat..

** Gamba2 je la yg jadik pengubat rindu di hati..btol2 sdey nih.wuuu..
___________________________________________________________________

CERITA 3
post mortem utk exam..
overall..aku rasa HANCUR!!
bole dikatakan hampir stiap subjek, aku takleh nk jwap..
nak kate tak stadi, ade gak aku stadi..
ntah la ekk..
aku risau sgt2 nih..
jgn la ade subjek yg kantoi..
tak snggup weyh..

MAKROEKONOMI - mmg susah..aku tak expect dpt A, B or C..aku harap lulus je..thats enough!aku tanak kene repeat blk paper nih next sem.aku mmg da takleh bawak paper nih.coz drpd dlu smp skang aku mmg tak leh nk score paper nih.even aku amek ekonomi since form 4!tp tetap takleh nk catch up..huh

IB SEMINAR - soalan sket pny senang..direct question!no application question..mmg senang.tp oleh kerana ktorang da tersalah spot soalan,so jdik la tunggang langgang.korang cube byang kan ehh..we already refer past year question.every sem soalan die lebih kurang sama, means soalan bentuk applikasi.so ktorang mmg fokus gile pd soalan camtuh..tiba2 bile time exam, tkejut beruk!!soalan applikasi satu pn tarak!gile ahhh...

STRATEGIC MANAGEMENT - rasanye paper nih je la bg aku kuat smangat.even aku stadi paper nih last mnit, tp alhamdulillah la..i think i already do my best 4 dis paper.target A??hurmm..hopefully.hehe..

FINANCIAL MANAGEMENT II - adoyai...dnga name subjek pn da ckup wat aku rase serabut.malas nk komen ape2 la..korang pn tau kn?HANCUSSSS....!!

SHIPPING - masa mula2 aku bukak kertas soalan je..aku rase cam nk jerit ade, nk nangis ade..nk gelak kuat2 pn ade..u know what??ktorang dpt tips.dpt 2 tips.tp ktorang lbih fokus pd tips ke-2..aku mmg fokus gile2 kt tips tu.smp benda lain pn tak baca.that's da BIG MISTAKE!!bila tgk question, ade la 2,3 soalan je yg btol2 same ngan tips tu.hampehh tol...yg lain sume aku hentam je.actually, aku score kt paper nih.tp bile da jd camnih, tatau r nk ckp..

tu yg aku ckp exam sem sumenye K.O...but cant do anything.past is past.just wait 4 da result..huh..tak sanggup nk tgk!!
___________________________________________________________________

Berakhir la kisah benar..



No comments: