Thursday, April 30, 2009

hampa...

aku takde kt kolej skang..
as usual ;)

td bru lepas lg satu paper..
td paper FM 2..
hurmm...
tatau nk ckp betapa hancurnya ati nih..
coz aku tatau lngsung nk jwap ape..
tu la akibatnye org pemalas!!
pdan muke aku...hahahhahhaa..
pdan muke!!!!!

smalam paper strategic management..
paper tuh aku risau gak..
coz stadi last mnit..
tp alhamdulillah...
aku dpt jwap..
cume sket2 tu biase la kn..
hope leh score kt paper tuh..

skang aku lega la sket..
coz gap lame gak..
6hb nih bru ade exam blk..
tu last paper..
pastu MERDEKA!!!
cuti 2 bln beb..
rasa cam nk keje..
tp tkot ayah tak bg..
hurmm...

tatau la nk cite psal ape lg..
cam blank sket skang..
coz da 2 mlm tak ckup tdo..
pastu mengalami sakit perut yg teramat sgt..
kpala pn ting tong da nih..

update soon.......


No comments: