Saturday, April 18, 2009

wuu..sdey :(

hari2 kesedihan da semakin terasa..
hari tu da smakin dkat sgt..
tp takpe laa..
aku terima apa yg da ditakdirkan..
stiap pertemuan msti ada perpisahan..
rite??

Remember my beloved ex-boy?? hehe..
lil bit story bout him..
aku mmg da lama tak contact ngan die..
tp bile mak die sakit ari tuh, die start contact aku blk..
dia luahkan rasa sdih die kt aku..
takkan la org ngah sdey, aku nk wat tak layan kn..
smp la 15hb ari tuh, mak dia kembali ke Rahmatullah..
mak dia meninggal kt ospital JB..
kawan2..sedekahkan Al-Fatihah utk mak dia ye..
AL-FATIHAH.....

mmg btol kan..
stiap pertemuan msti ada perpisahan..
tu la lumrah hidup..

tp aku takleh bayangkan org2 yg aku syg pegi dulu drpd aku..
oohh...NOOOOOOO!!!
Nauzubillah..mntak dijauhkan..
tak rela..!!

erm..
stori psal exam aku plak..
17hb aku start exam..paper makroekonomi..
subjek yg susah gile babeng bg aku..huhuhu..
so, kalo aku da ckp cmtuh, of course korg leh guess kn aku dpt jwap ke tak aritu??
huh..tanak kena repeat..
walau pn aku dapat merasakannya..
huh...

mlm td aku tak dpt tdo..
dkat kol 7 pg bru leh lelap mata..
aku sakit kepala yg amat2 sgt..
bdan terasa panas sgt2..
tatau nape..
mungkin sbb aku stress sgt..
am i stress??
Yes I Am..!!
wuu...sdey :(
tp tak dpt nk cite..
mayb next time kot bru leh cite..

dats all 4 t0day..

** Don't Try To Build Ur Happiness On Anyone's Sadness!


No comments: