Friday, October 17, 2008

Story bout 'him'..

aku baru je pas mandi ni.tadi ingtkan nk tdo kjap je.sedar2 je rupanye da kol 10 lebih.adei..letih sgt la.aku baru balik g jalan2 ngan su,abg, n abg Kri.actually, tak g jln mane pn.lepak tmpt biase laa..ingtkan nk lepak lame sket, tp abg plak kene p kl.sdey :( tp takpe la.sblm die g td, die bg aku coklat.i like...hehe.kadang2 rase syg kt die.tp kdang2 rase cam biase je.erm..ntah la.soal hati dan prasaan mmg susah utk diungkapkan ;P Abg Kri plak spanjang otw balik td, asek keje nak nyakat aku je.mentang2 la abg xde, die bleh r usik2 aku.huhu..neway,thanx a lot to abg Kri coz blanje mkn sdap2.kalo kuar ngan die, mmg mkn tak penah biase.msti mkn yg luar biase.hehe..sbb tu la aku da mkin2 gmok.ohhh...no!!

smalam ex-papa aku wat hal lg.da elok2 aritu ktorang putus cara baik.n die pn da stuju ktorang jadik kawan.tp tiba2 je smalam tpon aku nk mara2.die kata aku ade org lain la..tu la..ni laa..smp terbakar gak ati aku dibuatnye.smp la satu tahap ni, die mntak aku bayar sume duit die RM3000!!!huh..shit!aku ckp aku janji aku bayar sket2 time aku da keje nnt.tp tau2 je la ngan prangai die tu, die gertak aku.die kata die bagi masa smp bln 1 ni.sronok plak aku denga...aku rase ade la org yg hasut die tu.coz aku knal sgt die.die mudah sgt termakan hasutan membe2 die yg pandai2 belaka tu.gram aku!

tp sbenanye jauh di sudut hati aku ni, i'm still loving my papa.i cant ever forget him.aku slalu tringat kenangan bersame.die sorang je yg penah aku sayang sgt2.even, masa aku kuar ngan abg pon, hati aku sedih je tringat die.kdang2 smp bleh nangis beb.erm..what to do.prangai die tu yg buat aku tawar hati.SOMETIMES laa..hehe.ape2 pn aku harap sgt satu hari nnt, i get my papa back.tp seandainya da ditentukan jodoh kitorang takde, aku harap dia akan dapat teman hidup yang boleh jaga dia dgn baik.lebih baik drpd aku jaga dia.semoga dia bahagia dengan hidup dia.aku tak nak dia susah hati.aku tak nak ada orang mainkan prasaan dia.sbb aku sayang dia..sayang sgt2...korang paham kan prasaan aku?sedey la plak..

pa...umi sayang papa 4ever n ever!!!miss u damn much!


No comments: