Wednesday, October 15, 2008

busy...

Ya Allah....bznye aku.bz ngan projek Malam Nostalgia Warisan n projek J-Robik.then, bz ngan pilihanraya.nsib baik da lepas siang td.bz lg ngan asgmt yg tak pnah nak siap.due date sume da nak dekat plak tu.pastu bz ngan kerja JPMK.ingtkan da leh resign, rupanye lom lg.adei.ltih cik oii..lame gile tak tulis blog nih kn?rndu tak ngan my story?huahuahua..takda mknanye kan?

1st skali aku cite sket pasal raya.ermm..raya thn ni cam kurang meriah sket la.tak tau la knape.1st day raye, aku blk kmpung kt melaka.slalu smpai siang.tp aritu ktorang smp malam.mak sbuk kemas2 umah dlu sblum bertolak.tu yg lmbat.ayah plak g amek angah kat KLIA.angah aku baru je smpai pg raya tu drpd Syria.along plak dpt cuti sehari je.mlm tu die da kena blk kl.bosan gile laa..duit raya pn tak bape byk dpt.tak mcm thn2 lepas.tapi yg bestnya nana [my sis] bg duit raye!!huhuhu..die da keje.so, kene la bg ktorang..




Aku ade masalah sket..bout my assignment, Financial Management II.aku tak buat asgmt tu coz ade la problem sket..i know that's my fault.i'm supposed not to do like that.i know i'm following the wrong way..but i'm realize that the things already happened.so, it cant be turned back...the result, AKU KENA TANGGUNG APA YG AKU BUAT..
but, aku harap sgt aku passed subjek nih.hopefully....

Raya ke8 - Adik aku, Nursyafiqah Izzati telah selamat terbang ke Egypt.dia belajar kt sane [medic].i hope dia bole bawak diri kt sana.org kate org arab kat sana jahat2 belaka.so, she must be aware.ikah..belajo la rajin2.taking care urself..we all doakn u slamat n success kt sane.gud luck~

Masa cuti raya hari tu, aku ade jmp my bucuk2.hehehe..no la.he's my ex-boy.masa jmp die tu, isk...tatau nk ckp la.1001 prasaan ade.watever pon, he's alwayz be my no 1.miss him damn much.sape pon dtg dlm hdup aku, aku ttap rase he's da best..he's alwyz in my heart..
mak dia masuk hospital ari tu.aku nk g lawat, tp cam segan plak.sbb parent die tau pasal aku ngan die da divorce [hehe].tp dia beria ajak.aku pn g la tgk mak dia.mak dia suke sgt buat lawak..asek nak ketawa je bile dok kt situ..mak die bg aku nasihat mcm2.mak dia mcm berkenan betul kt aku..hehhe..prasan!


kawan2.......
aku da makin gmok tau skang..hahaha..
raya katakan..takpe.pasni mule diet balik.hehe..
AZAM baru nk kurus btol2 ni..chaiyok!


No comments: