Wednesday, October 22, 2008

Something to Say..

21 October 08 -
Hari yang paling ditunggu2.PROJEK MALAM NOSTALGIA WARISAN..projek ni under my biro.satu kolej bg harapan yg besar pada projek ni.but at last..................
huh..what can i say, projek ni menghampakan, memalukan.sgt2 menghampakan..aku pn xtau cmane leh jadi camni.da la lg bape jam projek nak start, leh plak black out satu kolej.adoi...bygkan la cmane prasaan ktorang time tu.tp bile tu da settle, problem lain plak dtg..aku pn xtau kt mane silapnye smp bole jadik kecoh camtu skali.cam takde preparation lngsung.pd hal AJK da buat meeting almost everyday!!erm..ntah la.benda pn da jadi..yg kena tanggung malu, sape lg kalo bkn aku..huh..

klam kbut mmg la.performance pn tak byk.we have only 3 GROUPS to perform!!tp nsib baik la performance diorang best2 belaka.so, dpt la cover blk apa yg xkna time projek tu.tp takpe la.aku pn da ckp ngan diorang.benda da jadik kta takleh nk wat apa.aku hrp benda ni jadik pengajaran pada pengarah,AJK n pd dri aku gak..aku tak mintak sumenya perfect, tapi harapan aku majlis tu berjalan lancar je.walaupun kurang berjaya, tp aku still puas ati sbb projek tu dpt gak dijalankan.coz da byk kali tangguh.ssh sgt nk dptkan approval org atasan..mcm2 problem da ktorang tanggung.tp takpe la.at least we can learn from our mistake...

Masa time dak dikir barat perform...huh..ati aku berdebar2 nih sbb nampak IS.huhuhu..tp ktorang wat tak knal je.erm...bosan tol.masing2 mcm nk ckp something, tp tak terkata.klaka tol.takpe la..story of us - let it be our sweet memories.n let it be secret.biar la rahsia..... ;)

Masa nk abes function smalam, aku lepak2 ngan dak dikir barat.aku ckp thanx pd diorang.n mntak name list utk bg sijil.pastu tersangkut la plak ngan "someone" ni.hehe..tuka2 no fon, n ktorang jmpa kali ke-2 tadi.mkn mlm sesame..huhuhu.He's nice, cool..i like.die ni palapes.amek kos POM.tp die bwh umur la..i mean lebih muda dari aku.baru sem 3.but its ok..dia antara calon2 pilihan aku skang.hehe..

important thing to say..Abg Kri da kawin!!!da ade anak 3 rupanye..penipu btol jantan tu.sian chu.aku mmg sakit ati gile bile dpt tau..sto0pid!!!!

last but not least, esok aku blk umah!!!!yuhhuuuu..


No comments: