Tuesday, October 28, 2008

Bad Luck...

23 Oct 08
ENSET ILANG!!!!!!!!!!
* ilang kt city plaza
* masa tuh nk tnggu bas balik umah kota
* ngan Abg [Mael], Chu n Edi
* Enset Nokia n Sony Ericsson
* SImkad dua2 maxis - LINE!
* Now, guna enset pnjam je :(

24 Oct 08
* Nothing Interesting.. Life as usual

25 Oct 08
* Same with yesterday..
* bz tolong mak coz Pak Man [My Uncle] n family datang tdo umah..

26 Oct 08
* Abg pandai mengayat aku.. buat aku cair beb

"Syg syg abg besar sgt kn? tp abg syg syg besar bintang je!
u know why?kalo besar gunung, kita bole nmpk bila kita ada dpn gunung tu je.
bila kita jauh drpd gunung, kta da takkan nmpk gunung tu lg
walau pn gunung tu gunung terbesar di dunia.
tp kalo bintang, walau pn kita kt mane2, kta bole nmpak bintang tu.
walau pn kita nmpk bintang tu kecik, tp bintang tu akan ttp bersinar mlm2 kt semua tmpat,
tak kire jauh mane pn kita duduk.."
* Tu la antara kata2 dia...huhuhu..
* Neway, luv u damn much dear!
27 Oct 08 - TODAY!
* Baru sampai kolej pg td
* badan letih gile.. tdo smp petang!
* smp skang tatau nk wat pe.. BOSAN!!
* nk study, tp malas..huhuhu..
* Got to go now! nk g settlekan sijil dulu..
;) Smile sokmo dehh...



1 comment:

FiNa SoPHie said...

baru td ko bgtau hnset hlg kat kedai niza. n baru sekarang terbaca ur entri kat blog bout ni. ekekekk..
btw fiza,
sory to hear that.
benda da nak jadi.
must be some hikmah di sebalik ;)
gud luck exam!